نرخ مالیات بر تولیدکننده از 25 به 20 درصد کاهش یافت

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکا در مجلس شورای اسلامی از کاهش قطعی نرخ مالیات تولیدکنندگان از 25 درصد به 20 درصد خبر داد.

محمدحسین فرهنگی در هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و خصوصی آذربایجان شرقی گفت: افزایش مالیات لزوماً نارضایتی ایجاد نمی کند و کسانی که گردش مالی بهتری دارند مالیات بیشتری می پردازند و بودجه امسال سطح مالیات تولیدکننده را از 25 به 20 درصد افزایش داده است.

وی ادامه داد: در مورد بانک ها نیز مقرر شد 40 درصد اعتبارات و ظرفیت ها در حوزه صنعت و معدن و 15 درصد در بخش کشاورزی هزینه شود.

فرهنگی در خصوص اتفاقات اخیر روسیه گفت: این کشور منابع زیادی را در زمینه واردات و صادرات حذف کرده است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اخذ عوارض صادرات محصولات فولادی از 30 فروردین در گمرک نوشت: (ال سی) یا قرارداد صادرات قبل از 10 فروردین 1400 و تاییدیه و ارز آن واریز شود. با حساب دولت قبل از آن تاریخ و ضروری است اجرای این بخشنامه عطف به ماسبق نباشد.

خواندن
چه دلایلی باعث خرابی لیبل کاغذی میشود (13)

نرخ مالیات بر تولیدکننده از 25 به 20 درصد کاهش یافت

دولت باید مسیر مشخصی برای حذف ارز اولویت دار فراهم کند

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی وی در سخنان خود افزود: مجلس در ابتدا با حذف ارز ترجیحی مخالفت کرد که دلیل آن عدم ارائه راهکار مناسب از سوی دولت بود.

جزایر عددی وی ادامه داد: در عین حال مجلس در بودجه 1401 بحث حذف ارز اولویت دار را مطرح نکرد.
ما فکر می کردیم که دولت برنامه و راهکاری را آماده کند، اما اکثر نهادها و سازمان ها این را نمی دانستند.

وی تاکید کرد: حذف ارز اولویت دار عملیات بزرگی است که نباید بدون برنامه ریزی خاص انجام شود چرا که هم اکنون موالید و مجریان بلاتکلیف هستند و دولت باید مسیر را مشخص کند.

به گزارش ایسنا، هشتاد و چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و خصوصی آذربایجان شرقی و اولین جلسه این شورا در سال 1401 با حضور دولت، قوه قضائیه، بخش خصوصی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تبریز برگزار شد. محفظه – اتاق. تجارت، صنعت، معادن و کشاورزی. شد.

خواندن
محصولات کشاورزی ما آلوده نیست، این فتنه دشمن است

بررسی گزارش عملکرد 1400 شورای گفتگوی دولت و خصوصی، گزارش افزایش ریسک قیمت گندم داخلی برای اشتغال و بقا، بررسی پیامدهای حذف ارز اولویت دار و کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بخش خصوصی استان چهار دستور کار این جلسه بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *