مهلتی که دادستان تکلیف خودروهای انبار شده در شیراز را تعیین می کند

[ad_1]

ایسنا/ فارس دادستان و انقلاب مرکز فارس یک هفته به مسئولان برای تعیین وضعیت خودروهای انبار شده در انبار کارخانه ایرانخودرو شیراز مهلت داد.

سید مصطفی بحرینی روز شنبه 18 بهمن در جریان بازدید سرزده از انبار ایرانخودرو در شیراز، دستوراتی را برای تعیین تکلیف خودروهای انبار و استیفای حقوق مشتریان صادر کرد.

بحرینی با صدور دستوراتی به نمایندگان صمت و تعزیرات حکومتی و دفاتر بازرسی بر لزوم توجه به حقوق مشتریان تاکید کرد و گفت: مدیران مسئول این مجموعه و شرکت مورد نظر باید پاسخگو باشند.

وی گفت: دادسرا بر اساس وظایف قانونی خود در هر موردی که حقوق عمومی تضییع شود، سلامت انسان، حمل و نقل شهری و جاده ای و تامین مایحتاج و کالاهای مصرفی انجام شود، وارد عمل می شود.

بحرینی با تاکید بر اینکه دادستانی بر حفظ حقوق عمومی اصرار دارد، مهلتی یک هفته ای برای تعیین تکلیف خودروها در انبار ایرانخودرو شیراز تعیین کرد.

خواندن
افتتاح دومین جلسه بررسی بودجه 1401

وی تصریح کرد: اداره کل احکام استان نیز مسائل و کمبودهای مالی در عرضه و توزیع کالا، قصور، انباشت و امتناع از فروش را بررسی و در صورت قصور اقدامات قانونی را برای اجرای مقررات آغاز خواهد کرد. .

دادستان شیراز همچنین از بازرسی استانداری فارس خواست نسبت به قصور و قصور احتمالی مدیران در خصوص تامین بی رویه قطعات رسیدگی و از اقدامات مسئولان این واحد تولیدی و شرکت ذیربط صرف نظر کند.

بحرینی همچنین بر توجه قوه قضائیه و حمایت از تولید و صنعت و تلاش برای رونق و بهبود تولید و نظارت بر مشکلات تاکید کرد و افزود: درآمدها و منافع حاصل از رونق تولید، صنعت و سرمایه گذاری باید به دست مردم و مدیران حرکتی برسد. در راس و رعایت حقوق مصرف کننده، قوه قضائیه همانطور که حمایت قضایی را در دستور کار قرار داده است، اهتمام به حفظ حقوق افراد آسیب پذیر نیز دارد.

یک هفته فرصت تعیین تکلیف دپوی خودرو در شیراز

انتهای پیام/

خواندن
10 چیز برای ابهام زدایی رژیم کتوژنیک خوب یا بد

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *