لیبل صدفی فروش اجتماعي، بازاريابي مبتني بر حساب (ABM)، تجزيه و تحليل پيشبينيکننده. اينها فقط تعدادي از ايده هايي میباشند که سطح های جديدي از موفقيت را نويد مي دهند. و با اين حال، عليرغم هر نوع تبليغات دارای ارتباط با استراتژيها يا فناوريهاي جديد، موفقيت هميشه منوط به اجراي برخي اصول اساسي خواهد بود.
Intent ممکن هست نمونه خوبي از يک “فناوري داغ” جديد به حیث برسد، البته شما در ادامه واقع سال ها از آن به کارگیری مي کنيد.
داده هاي هدف در ادامه اطراف مادرها هستند. اين به سادگي نامي براي رفتارهاي خريدار در ادامه جواب به تلاشهاي بازاريابي داخلي و خارجي مادرها است. خویش اين معنی جديد نيست. البته نياز به گرفتن دیتا هاي هدف به طور کارآمدتر و به کارگیری صحيح از آن وجود دارد.
با منابع بسيار زيادي از دادههاي هدف در ادامه دسترس شما، دوران آن رسيده هست که از بينشهاي سنتي قصد فرد اولیه منشعب شويد. چنانچه بتوانيد از اقتدار دادههاي هدف فرد ثالث به کارگیری کنيد، ميتوانيد مزيتهاي رقابتي جديدي را که رجوع و برگشت سرمايه بازاريابي گزینه نياز کسبوکارتان را ارائه ميکنند، گشوده کنيد.
3 روشي که دادههاي هدف فرد ثالث ميتوانند بازده بازاريابي گزینه نياز کسبوکار شما را تامين کنند
در اينجا 3 رویه وجود دارااست که دیتا هاي هدف فرد ثالث مي تواند عملکرد هاي بازاريابي شما را به سطح های جديدي برساند.
شماره 1 – اولويت بندي سرنخ را بهبود بخشيد
اگر در ادامه سيستم داخلي خویش سرنخ هاي واجد شرايط داريد، دیتا هاي قصد فرد اولیه داريد. شما به میزان کافي در ادامه گزینه يک حساب کاربري يا يک شخص یگانه داده ها داريد تا اقداماتي را از تيم فروش تضمين کنيد.
با اين حال، دادههاي داخلي شما تصوير کاملي از حساب ارائه نميکند تا به تيم فروش امداد نماید بهطور یگانه بفهمد چه جایی و چه زماني بايد تلاشهاي خویش را متمرکز کند. ادراک اينکه حساب به چه چيزهايي با شما عشق دارااست و همچنين به چه چيزي در ادامه بیرون از شما عشق نشان مي دهد، فروشندگان رقابتي که در ادامه هم اکنون تحقيق و دانلود محتوا از آن ها میباشند و غيره به ادراک اينکه آيا آن حساب در ادامه هم اکنون حاضر واقعاً در ادامه بازار هست يا خير امداد مي کند.
با دیتا هاي هدف فرد ثالث با کيفيت، مي توانيد تصوير روشن تري از قصد خريد واقعي حساب ارائه دهيد. و هنگامي که اين تصوير را براي حساب هاي گزینه حیث خویش داريد، مي توانيد فروش را با راهنمايي مطلوب در ادامه گزینه اينکه چه کسي بلافاصله دنبال کنيد ارائه دهيد.
شماره 2 – بينش هاي ورودي را عملي خیس کنيد
از آنجايي که فعاليت هاي ورودي براي به دست آوردن و کارهاي B2B اهميت فزاينده اي پيدا کرده است، بازاريابان از ابزارهاي متعددي براي از بين بردن بازديدکنندگان وب سايت ناشناس به کارگیری کرده اند. در ادامه تئوري، شناسايي اين بازديدکنندگان به شما يک جاي پاي اوليه در ادامه يک حساب کاربري مي دهد و بينش هاي هدف خاصي را ارائه مي دهد.
مشکل اين هست که اين دیتا ها اکثر اوقات براي توجيه هرگونه مبادرت فروش بسيار غلط هستند.