کندانسور سردخانه ای چیست و انواع آن ؟

سردخانه های کانکسی در طی چند سال اخیر بیش تر از سردخانه های صنعتی مورد توجه افراد قرار گرفته است.

چلم و سردخانه را

 Th is post w​as done  with G᠎SA​ Con tent Generato​r ​DE​MO.

فن سردخانه ای

در ساخت سردخانه ثابت می توانید دو سیاست متفاوت را مد نظر قرار دهید. دمای عملکردی در سردخانه های ثابت بالای صفری بین صفر تا ده درجه سانتیگراد متغیر است.

فن کویل سردخانه

Data h as ​be᠎en creat᠎ed ᠎with t he he lp of G᠎SA C​on᠎te᠎nt Gen᠎erator D emov ersion.

فن کندانسور سردخانه

سردخانه های ساخته شده در مجموعه سیلور با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و تناژ های متفاوت توانایی کاربردی بالای صفر و زیر صفر یا هردو همزمان را دارند.

فن سردخانه ای زیلابگ

کندانسور به همراه سایر قطعات ذکر شده (به جز اواپراتور سردخانه ای که در داخل سردخانه نصب شده و محیط داخل سردخانه را سرد می کند و با لوله کشی به چیلر متصل می شود) بر روی یک شاسی به عنوان چیلر در بیرون از سردخانه قرار می گیرد و در انواع کندانسور هوایی (هوا خنک) و کندانسور آبی (آب خنک) ساخته می شود که در شکل زیر تصاویری از آنها را مشاهده می کنید.

فن سردخانه خارجی

سلام میخواستم بدونم اگر یک خانم در خواب ببیند که یک ماربزرگ به دونبال یک جناره که شب اول قبرش هست معنی اون چیه؟

این خواب تعبیر چی هست؟ در واقع مجموعه ای از ساختمان و تاسیسات برای حفظ کیفیت یک کالا بوده هست.

فن سردخانه صنعتی

اواپراتور یک نوع مبدل حرارتی است که اگر به معنی لاتین کلمه دقت کنیم به معنی تبخیر کننده است .

فن سردخانه زیلابگ

سردخانه ها عموما از چند بخش اصلی تشکیل میشوند که میتوان از آنها به : 1- اتاقک یا دیواره های سردخانه 2- سیستم برودتی سردخانه 3- درب های سردخانه 4- سیستم کنترل کننده سردخانه نام برد.

قیمت فن سردخانه ای دمنده

درب های سردخانه ها بسته به نوع سردخانه ها میتوانند المنت دار و یا بدون المنت ، لولایی یا ریلی ساخته شوند .

قیمت فن کندانسور سردخانه

درب سردخانه هم بسته به نوع آن میتواند در طرح ها و ابعاد مختلف و با بازشوهای متنوع طراحی و ساخته گردد . ᠎This po st has ᠎been cre ated  with the help of GSA Con​te nt ​Gene ra​tor  DEMO.

سردخانه ها عموماً در دو نوع بالای صفر و زیر صفر قابل طراحی و ساخت میباشند . در روش اول طراحی از صفر تا صد صورت گرفته و به کمک مصالح ساختمانی، مانند آهن، آجر، بلوک و …

سردخانه محلی است برای نگهداری محصولات غذایی ، دارویی و شیمیایی که در صورت نگهداری آنها در هوای آزاد و باز از بین میروند و یا باعث خسارات فراوانی میگردند.

در اصل موتورهای فن هوای موجود در سردخانه را با هوای بیرون تبادل کرده و گرمای سردخانه را به بیرون منتقل می کنند.

از این لوله ها بیشتر در سردخانه ها استفاده می شود به این ترتیب که لوله ها را در امتداد سقف و یا دیوارها نصب می کنند و مایع مبرد پس از عبور از شیر انبساط شروع به بخار شدن نموده و تا به انتهازی لوله ها برسد کاملا بخار شده و حرارت هوای محیط را جذب و باعث سرد شدن داخل سردخانه می گردد.

خواندن
جرم داشتن سلاح سرد چیست؟

همچنین انباردار موظف است به مدت ماندگاری (shelf life) مواد غذایی توجه کافی داشته باشد و مواد را به ترتیب تاریخ تولید و انقضاء مصرف نماید.

خرید فن سردخانه

بنابراین برای انجماد مواد غذایی نظیر گوشت ، مرغ و حتی برخی سبزیجات و صیفی جات ، بستنی ، همبرگر و پنیر پیتزا از سردخانه متحرک زیر صفر استفاده می شود .

دمای داخل سردخانه بالای صفر، بین صفر تا شش درجه و زیر صفر معمولا تا منفی 20 درجه است. در سردخانه های بالای صفر بسته به محل نصب سردخانه از نظر دمای هوا که معمولا سرد ، معتدل یا گرم میباشد از ساندویچ پنل های با ضخامت 7 تا 10 سانتیمتر استفاده میگردد و در سردخانه های زیر صفر از ساندویچ پنل های با ضخامت 10 تا 20 سانتیمتر استفاده میگردد.

در سردخانه لبنیات که در دو نوع بالای صفر و زیر صفر طراحی و تولید می شوند می توان از تمامی محصولات لبنی اعم از پنیر، کره، شیر، ماست و..

موتور فن سردخانه

به طور کلی سردخانه های ثابت در دو مدل بالای صفری و زیر صفری طراحی ساخته می شوند. سلف سرویس، و تجهیزات فروشگاهی.سردخانهای ثابت و متحرک و بیمارستانی.تجهیزات تفننی.آبسردکن های مرکزی.آیس بانک.

بسیاری از رهبران زنجیره تأمین به منظور اطمینان از کیفیت و ایمنی مواد غذایی و همچنین پایین نگه داشتن هزینه های سربار ، به راه حل های اتوماسیون مانند پالت سازی ، سیستم های ذخیره سازی و بازیابی خودکار (ASRS) ، نوار نقاله ، محلول های جمع آوری خودکار و موارد دیگر روی آورده اند.

سردخانه ، مجموعه ساختمان و تاسیساتی است که در آن ، شرایط لازم برای نگهداری محصولات کشاورزی ، مواد غذایی و دیگر مواد یا کالاهای فاسد شدنی از نظر دما ، رطوبت نسبی و …

نگهداری از خرما نیاز به شرایط خاصی دارد تا از رشد انواع میکروب های فاسد کننده و از بین رفتن طراوت و تازگی محصولات جلوگیری شود.

سردخانه خرما سیلور بهترین انتخاب برای نگهداری خرما می باشد. این دما برای سردخانه های زیر صفری بین منفی پنج تا منفی بیست و پنج درجه سانتیگراد تعیین می شود.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات تولید شده در مجموعه سیلور از ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

تمامی محصولات گروه صنعتی آلپ، دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش میباشد. ساندویچ پانل یک نوع از مصالح ساختمانی پیش ساخته است که معمولاً از سه لایه ساخته میشوند؛ که لایههای بیرونی وظیفهی استحکام بنا را برعهده دارد و کار لایهی میانی انجام عایق بندی ساختمان است.

شرکت دانفوس از طریق نرم افزار خود به نام نرم افزار انتخاب کول سلکتور مسیر انتخاب کمپرسور را پیش پای مشتریان خود قرار داده است.

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه حضوری به آدرس ما نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش مجموعه سیلور تماس حاصل فرمائید و سفارش خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین ثبت کنید.

این مدل از فن ها پروانه کوچکتری نسبت به انواع حلزونی دارند، پس برای نصب نیز به فضای کمتری احتیاج دارند.

خواندن
نکات کاربردی در برش با لیزر که باید بدانید

بستنی از محبوب ترین خوراکی ها در تمامی فصول می باشد و از این جهت نگهداری از آن در سردخانه برای عرضه در زمان لزوم ضروری می باشد.

ظرفیت سالنهای این نوع سردخانه، بستگی به زمان عملآوری، زمان بارگیری و تخلیه دارد. که اگرچه مقاومت بالایی دارد، اما ساخت آن زمان و هزینهی بیشتری می طلبد.

گاز خروجی و کمپرس شده از کمپرسور دما و فشار بالایی دارد. که هزینهی کمتری دارد و با سرعت بیشتری نیز طراحی و اجرا خواهد شد.

پلی ایزوسیونات نیز یکی دیگر از عایق های ساختمانی است؛ که بیشتر در طراحی سردخانه های زیر صفری و مهم استفاده می شود.

ساندویچ پانل ها انواع متفاوتی داشته و برای کارهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند؛ که یکی از این انواع همان ساخت سردخانه است.

جنس این ساندویچ پانل ها اغلب از ورقه های پلی اورتان است؛ که دو طرف آن به کمک ورقه های گالوانیزه یا آلوزینکی استحکام پیدا کرده است.

به منظور همکاری در کاهش هزینه ها و کاهش قیمت محصول به اختیار مشتری امکان استفاده از ورق های گالوانیزه ضد زنگ به جای ورق های استیل وجود خواهد داشت.

درجه سانتیگراد است، ولی نگهداری میوه ها در کنار یکدیگر حساسیت هایی دارد که باید رعایت شود. ساندویچ پانل هایی که در ساخت سردخانه ثابت مورد استفاده قرار می گیرند، متناسب با نوع سردخانه و محدوده دمای عملکردی آن انتخاب می شوند.

نخستین قدم در ساخت سردخانه ثابت تعیین مشخصات فنی آن است. اهمیت دمای عملکردی در دو موقعیت مشخص می شود؛ موقعیت اول زمانی است که باید به فکر تعیین مشخصات سیستم سرمایشی سردخانه باشید.

برای این کار باید بدانید که هدفتان از ساخت سردخانه چیست و به چه نوع سردخانهای و با چه نوع عملکردی نیاز دارید.

از آنجاییکه از نام این دستگاه عیان است : محلی است خنک و با دمای قابل تنظیم برای نگهداری موادی خاص که برای نگهداری نیاز به دما پایین و برودت هوا دارند .

تغييرات دائمي قوانين و مقررات استفاده از مبردها موجب مي شود تا استفاده از مبردي طبيعي مانند آب در چيلرهاي جذبي گزينه اي بسيار قابل توجه به شمار آيد.

تمامی قنادی ها و کارگاه های تولیدی شیرینی که در مقیاس های بزرگ و زیاد شیرینی تولید میکنند، نیازمند به استفاده از سردخانه های قنادی هستند.

به طور کلی می توانیم مراحل ساخت سردخانه ها را در دو مرحلهی اجرای ساختمان سردخانه و عایق بندی آن، و سپس نصب و راه اندازی سیستم سرمایشی سردخانه تعریف کنیم.

اگر وقتی که می خواهید سردخانه را روشن کنید فیوز می پرد می تواند به دلایل: مشکل در سیم کشی مدار فرمان، فن ها و سیم پیچ کمپرسور باشد که نیاز می باشد تا یک تعمیرکار آن را بررسی و مشکل دقیق را پیدا نماید و سپس در تعمیر سردخانه صنعتی اقدام نماید.

اواپراتورهای نیک دارای مدلهای مختلفی هستند که بسته به شرایط کاری، فضای موجود، بار برودتی و مواد غذایی (دمای اواپراتور) موجود داخل سردخانه، یک از مدلها باید انتخاب شود.

در صورت رعایت نکات فنی مربوطه و بهره گیری از تجهیزات سرمایشی با کیفیت می توان کیفیت مواد غذایی نظیر گوشت قرمز ، گوشت مرغ و گوشت ماهی و …

خواندن
دانشجویان با شرکت در رویدادهای شتابی با ادبیات کارآفرینی و اشتغال آشنا می‌شوند

و در سردخانه های جنازه بلند مدت دما تا منفی بیست درجه سانتی گراد باید قابلیت سرد شدن را داشته باشند، و می توانند اجساد را می توانند به صورت طولانی مدت مثلاً چند هفته و یا حتی چندین ماه در خود نگه داری کنند.

طراحی صورت گرفته برای این پانل ها به نوعی است که با هم هم پوشانی دارند و جلوی ورود آب به ساختمان را می گیرند.

در روش دوم برای ساخت سردخانه های ثابت از ورقه های پیش ساخته یا همان ساندیچ پانل ها استفاده می شود.

در ساخت سردخانه ثابت پیش ساخته از ساندویچ پانل ها کمک گرفته می شود. از موارد کاربرد این محصول می توان به سیستم های تهویه مطبوع و چیلر ها اشاره کرد .

از این محصول برای گرمایش استخر و آب گرم مصرفی و سیستم های حرارتی استفاده می شود و در سیستم های برودتی مانند چیلر و …

الزامات خنک کننده بیشتر برای فرآیندهای خرده فروشی ، تجاری یا صنعتی اجزای مختلف سیستم را جدا می کند. وقتی صحبت از ساخت سردخانه های پیش ساخته به میان می آید، قبل از هر چیزی اجرای ساختمان سردخانه اهمیت پیدا می کند.

زیرا نصب تجهیزات سرمایشی که در هر دو حالت تقریباً شبیه به هم خواهد بود. سلام. من خواب دیدم برادرم ک هفت ساله فوت شده با دوتا دیکه از خواهرمو مادرم اوردیمش تو کفنه انگار قبلا هم این کارو کرده بودیم .رو دوش خواهرم میاریمش داخل اتاق درازش میکنیم موقعه.

من خواب جنازه هاي له شد ديدم كه داخل اتاقم هستن كه گفتن ادماي نجسي هستن بدون غسل خاكشون كنيد كه اين سه جنازه له شه دوتامردا شروع ب تكان خوردن ميكنن اما استخوانشون له بود اون يك زنم مرده بود تكان نمي خورد .

باسلام. لطفا تعبیر خواب من رو بگید… در بازار انواع مختلفی از برندهای متفاوت این کندانسور یافت می شود .

برای نگهداری مرغ و ماهی به مدت طولانی و حفظ ثبات بازار و جلوگیری از انواع فساد میکروبی تمامی محصولات پروتئینی برای نگهداری در طولانی مدت به سردخانه صنعتی پروتئینی نیاز دارند.

برای جلوگیری از وقوع اتفاقات بدتر بهتر است در دوره های زمانی مشخصی فن و کندانسور را بررسی کنید و یا برای سرویس آن از متخصصین این کار کمک بگیرید.

در این مقاله قصد داریم دربارهی ساخت سردخانه های پیش ساخته صحبت کنیم و مراحل ساخت آن را مرور کنیم.

این نوع از سردخانه صنعتی به منظور حفظ و نگهداری شیر که اساسی ترین پایه دیگر محصولات لبنی می باشد استفاده می شود.

از دیگر وظایف آن کنترل دما و موارد ایمنی و صحت عملکرد سردخانه جزو وظایف مدار فرمان و کنترلی می باشد.

و موقعیت دوم حفظ سرمای تولید شده در محیط سردخانه است. سرد خانه جسد (مرده) برای نگه داری از اجساد طراحی شده و مورد بکاربرد می شود ونه تنها در مکان هایی مانند بیمارستان ها و آرامستان ها بکاربرده می شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فن سردخانه ای زیلابگ.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *