خامه ای: معادلات منطقه کاملاً به نفع محور مقاومت تغییر کرده است

[ad_1]

وی گفت: در اتفاقات اخیر در منطقه می بینیم که معادلات کاملاً به نفع مقاومت تغییر کرده است، در حوادث اخیر در یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین می بینید که مقاومت در همه عرصه ها اولویت دارد. در برابر دشمنان.

به گزارش ایسنا، عباس خامه یار در نشست تخصصی بررسی آخرین تحولات منطقه غرب آسیا در آستانه روز جهانی قدس که به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم. در آن زمان فلسطینی ها تنها با پرتاب سنگ می توانستند مخالفت خود را با رژیم اشغالگر قدس نشان دهند و در مقابل بیشترین آسیب را متحمل شدند، زیرا این سنگ تنها یک سلاح نمادین برای نشان دادن خشم فلسطینیان بود. در این درگیری ها، نظامیان صهیونیست فلسطینی هایی را که هیچ سلاحی برای دفاع از خود نداشتند، قتل عام کردند.

این کارشناس غرب آسیا افزود: امروز شاهد این هستیم که تمام سنگ های فلسطین به موشک تبدیل شده است و این توانایی مقاومت فلسطین را همین سال گذشته در عملیات سیف القدس دیدیم. “
خامه یار گفت: همچنین آنچه امروز در جنبش های فلسطینی در سرزمین های 1948 و در قلب حاکمیت رژیم صهیونیستی در تل آویو انجام می شود که خشم سران رژیم صهیونیستی را برانگیخته است، تغییر قوانین برای بازی به نفع مقاومت فلسطین است. قدرت.”

خواندن
ساخت روابط با ورق St52

وی ادامه داد: در سوریه، عراق، یمن و لبنان نیز شاهد بودیم که ملت های مسلمان چگونه توانستند در برابر حملات محور غربی صهیونیستی مقاومت کنند و پیروز شوند.

وی گفت: در این رویارویی با رویکرد نظامی، آمریکایی ها شکست خوردند و در این شکست درس ها و درس های بزرگی از دشمن گرفتند. بنابراین معتقدم تغییر قوانین و معادلات در منطقه آغاز شده است و می بینیم که تغییرات از دیگر مراحل نظامی به فازهای دیگر رفته است.

خامه یار همچنین گفت: بر این اساس دشمنان با ایجاد بلاتکلیفی در آن کشورها سعی کردند آنها را از تحقق معادلات جدید باز دارند و بار دیگر در آتش جنگ داخلی در کشورهایی مانند لبنان، توطئه با اطلاعات و برنامه ریزی موفق خنثی شد. شکست زور این را در عراق، یمن، فلسطین، سوریه و لبنان نیز می بینیم.

وی خاطرنشان کرد: در فلسطین با وجود گرایش‌های مختلف سیاسی می‌بینیم که همه موافقیم که باید در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنیم که این موضوع در حوادث اخیر در مسجدالاقصی منعکس شده است.
وی افزود: در واقع علاوه بر شکست دشمنان در جبهه نظامی، شاهد شکست آنها در سایر جبهه ها از جمله سیاسی و اقتصادی نیز بوده ایم.
خامه یار در پایان خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در توسعه منطقه شاهد آن هستیم این است که لبنان به یکی از مراکز اصلی توسعه در منطقه تبدیل شده است. این کشور به دلیل همجواری با رژیم صهیونیستی با تغییر قوانین بازی به نفع محور مقاومت، به تهدیدی بزرگ برای این رژیم تبدیل شده است. از این رو، تحولات آینده در لبنان به ویژه پرونده انتخابات بسیار مهم است.

خواندن
اطلاعات محرمانه رژیم غذایی کتوژنیک که فقط کارشناسان از وجود آن اطلاع دارند

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *