دشمن از اتحاد ارتش و سپاه ترسیده و عصبانی است

[ad_1]

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در فرماندهی نیروی زمینی ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بیست و نهم فروردین ماه سالروز شهادت با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار کرد. وی گفت: امروز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با همه وسعت و عظمت خود در عرصه های مختلف تجهیزاتی و تخصصی پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی در خصوص توسعه تحقیقات و دفاع در ارتش گفت: جهاد خودکفایی در ارتش سابقه و روند بسیار خوب و موفقی دارد به همین دلیل برخی از تخصص های نظامی از جمله هوانوردی، بالگرد و نیروی دریایی ریشه قوی دارند و از دیرباز در دوران شکوهمند انقلاب علیرغم جنگ اجباری، کادرهای متخصص و فداکار این یگان‌ها خالصانه و وظیفه‌شناسانه برای پویایی تجهیزات و نیروهای مناسب تلاش کردند.

سرلشکر سلامی پیشرفت های ارتش و سپاه در حوزه پهپاد را بسیار ارزشمند و قدرتمند عنوان کرد و گفت: ساخت پهپاد با فناوری های مختلف امروز هم در ارتش و هم در سپاه اهمیت زیادی دارد.

فرمانده کل سپاه در ادامه بر اهمیت تمرکز بر ویژگی‌های خاص از جمله جنگل تاکید کرد و بر لزوم تلاش جدی برای شکل‌دهی هر دو سازمان تاکید کرد.

خواندن
چرا لیبل ها اهمیت ویژه ی در چاپ دارند؟ (13)

وی خاطرنشان کرد: تاریخ درخشان ارتش با نام بزرگانی چون شهید صیاد شیرازی، هیدرولوژیست ها، ستاری، بابایی و… گره خورده است. من با شهید والامقام سپهبد علی صیاد شیرازی ارتباط محبت آمیزی دارم و دارم که برایم بسیار ارزشمند است.

فرمانده کل سپاه در خصوص شخصیت فرماندهان و پیشکسوتان ارتش از جمله سردار حسنی سعدی گفت: امیر حسنی سعدی به دلیل شخصیت نجیب، مردمی و معصومی که دارد نماد و تندیس زنده برای نظامیان است. خوشبختانه فرماندهان نیروهای نظامی بعد از انقلاب دارای شخصیتی نظامی، انقلابی هستند و همیشه حاضرند در همه صحنه ها برای نظام و انقلاب فداکاری کنند که جای شکرگزاری خداوند است.

وی در خصوص رابطه عمیق و دوستانه ارتش و سپاه گفت: دشمن از برادری وحدت بین ارتش و سپاه هراس دارد و خشمگین می شود، به همین دلیل همواره بر مسائل واگرا بین ارتش و سپاه متمرکز بوده و مدام در حال انجام است. تلاش برای نشان دادن اختلاف.” و بین روابط ما اختلاف است، اما ما نمی دانیم که به خاطر برادری، فرهنگ، دیدگاه و اعتقادات یک خانواده بزرگ و امروز وحدت نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه، در نیروهای مسلح هستیم. تحت فرماندهی فرماندهان فداکار در هر دو سازمان از جایگاه بالایی برخوردار است و خداوند را به خاطر این همدلی و وحدت شاکریم.

خواندن
مشاوره تحصیلی چیست و چکار میکند؟

فرمانده کل سپاه گفت: امروز ارتش یک ساختار دفاعی بسیار مستحکم برای کشور است و گرمای محبت نظامیان و حتی خانواده های محترمشان را نسبت به سپاه احساس می کنم. حضور فرماندهان ارتش به ویژه فرمانده محترم ارتش در پادگان ها و اماکن نظامی سپاه برای ما و کارکنان بسیار خوشایند و به منزله لطفی است که تاثیر بسیار خوبی در ادغام این دو بدنه دارد. .

در ادامه این دیدار امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با سلام و خیر مقدم به فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز این سطح از وحدت و همدلی و اتحاد در بین نیروهای مسلح بسیار شیرین و شیرین است. بر دیدگاه ارتش و حمایت از سپاه تاکید کرد.

فرمانده معظم کل قوا در خصوص توسعه دفاعی و تحقیقاتی در ارتش گفت: خودکفایی در ارتش به ویژه در هوانوردی سابقه طولانی دارد و به همان اندازه قوی است که به جرأت می توان گفت توانایی داریم. ساخت جنگنده ها و اجزای آن، و توسعه آنها هنوز ادامه دارد.

خواندن
رضاخواه: ما بر راه حل مسالمت آمیز جنگ اوکراین تاکید می کنیم

وی خاطرنشان کرد: تمام صحبت های حضرت عصر در خصوص ارتش را مرور می کردم و دیدم در سال 70 فرمودند که برویم هلیکوپتر بسازیم. من این سوال را برای متخصصان نظامی در نیروی هوایی ارسال کرده ام که خوشبختانه تلاش خوبی در این زمینه است.

سرلشکر موسوی در خصوص تبادل دانشجو بین ارتش و سپاه گفت: با توجه به وجود و فعالیت مراکز علمی و دانشگاهی از جمله دانشگاه افسری، می‌توانیم در هر دو دستگاه تبادل دانشجو داشته باشیم، بنابراین برخی از افسران سپاه در نظامی درگیر هستند.» خدمت و کار برای تعدادی از دانشجویان نظامی در ساختار سپاه که می تواند به تقویت ساختار دفاعی و نظامی کشور و ارتباط عمیق بین دو دستگاه کمک کند.

در پایان این دیدار سردار سلامی طرح اخلاص اخلاص را که مزین به تندیس سرداران شکنجه شده سیدمحمد ولی قانی، علی صیاد شیرازی و حی قاسم سلیمانی است، ارائه کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *