توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی از اهداف نیروی دریایی ارتش است

[ad_1]

ایسنا/ گیلان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اهداف نیروی دریایی توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی در بین کارکنان به ویژه در بین خانواده ها و فرزندان کارکنان است و شناسایی کرده ایم. طرح های مختلفی در این زمینه انجام می شود.»

دریادار شهرام ایرانی در حاشیه محفل انس با قرآن کریم در مسجد پیامبر اعظم(ص) بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف نیروی دریایی ارتش توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی در بین کارکنان به ویژه در بین خانواده ها و کودکان است که در این راستا باید با برنامه ریزی های انجام شده، بتوانیم فرهنگ قرآنی را توسعه دهیم. و در این راستا برنامه‌های مختلفی را برای همکاری این نزدیکان شناسایی کرده‌ایم و توانسته‌ایم در سطح نیروی دریایی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح، پست‌هایی را اشغال کنیم.

وی با بیان اینکه به لحاظ وضعیت نیروی دریایی و گستره عملیات آن در خارج از مرزها و بین المللی چندین حوزه را شناسایی کرده ایم، افزود: دعوت از کشورها گامی در سواحل جنوب شرق کشور است.

خواندن
امکان بهره‌برداری پیوسته از ۳۲ کیلومتر مسیر خط ۶ مترو در سال ۱۴۰۱ در صورت تامین اعتبار

دریادار ایرانی با تاکید بر اینکه شرکت در رزمایش‌ها و رزمایش‌های ترکیبی در سایر کشورها نیز از دیگر حوزه‌های این رزمایش است، گفت: اخیراً ناوشکن تمام ایرانی دنا در رزمایش ترکیبی در بندر گوا هند که با نزدیک به 18 کشور برگزار شد، شرکت کرد. ” اینکه تنها پنج کشور شناور به میدان آوردند که یکی از این پنج کشور جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور در آب های بین المللی و دور دست یکی دیگر از این حوزه هاست که از الزامات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا است و سه درازمدت داریم. برنامه های نیروی دریایی برای امسال

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *