علت مطرح نشدن مظلومیت مردم فلسطین، تسلط صهیونیست ها بر رسانه هاست.

[ad_1]

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: جنگ اوکراین به موضوع اول جهان تبدیل شده و عدم ابراز ظلم به مردم فلسطین نتیجه سلطه صهیونیست ها بر رسانه های جهان است.

سید کاظم انبار لویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مسئله قدس اولین مسئله جهان اسلام و موضوع اصلی سیاست خارجی ایران است، اظهار کرد: امسال شاهد وضعیت پیچیده ای در سرزمین های اشغالی به نام ماه رمضان هستیم. انتفاضه.”

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم دنیا صدای ظلم مردم فلسطین را نمی شنوند این است که بیشتر رسانه ها در دست صهیونیست ها و آمریکایی هاست و اجازه نمی دهند ظلم به این مردم بیان شود. ” این جنگ به دلیل حمایت رئیس جمهور اوکراین از سوی رژیم صهیونیستی تبدیل به اولین موضوع در جهان شد و با وجود اینکه روس ها در این جنگ انسانی رفتار می کنند و سعی می کنند جنگ را در ارتش حفظ کنند، اما آمریکایی ها و رسانه های صهیونیستی علیه این موضوع کار می کنند. کشور.

خواندن
استیکر صدفی دوچرخه (13)

این فعال سیاسی افزود: این به دلیل تسلط صهیونیست ها بر رسانه های جهان است و متاسفانه جریان در داخل ایران همسو با این رسانه ها است.

انبارلویی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های مستقل از جمله رسانه‌های غرب آسیا باید در بیان مظلومیت مردم فلسطین فعال‌تر باشند. علما و نخبگان جهان اسلام نیز باید فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دهند. قرن جدید قرن آزادی اورشلیم و مردم مظلوم فلسطین از اشغال است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *