شادمهر: مسئولان از برج عاج خود بیرون بیایند و به فکر استخدام باشند

[ad_1]

سخنگوی مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: دولت و مسئولان دست از انحصار خودرو بردارند، تجهیزات پزشکی و محصولات دامی وارد کنند و از برج عاج پیاده شوند و به فکر اشتغال باشند.

به گزارش ایسنا، امانقلیج شادمهر در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای ملی در بیانیه علنی خود اظهار کرد: امتیاز رئیس جمهور و دولتمردان در حوزه اقتصاد و بقا بود. صبر اقتصادی مردم به پایان رسیده است، امروز مردم ایران تحت بیشترین فشار برای بقا هستند و باری که در طول سالیان متحمل شده اند کم کم آنقدر سنگین و طاقت فرسا شده است که افزودن کاه آن را از بین برده است. پشت مردم رهبری خواهد کرد.

وی افزود: صبر مردم لبریز است، بنابراین جایی برای افزایش مالیات و مالیات برای حمل مالیات بیشتر و توانایی تصمیم گیری های اقتصادی دشوارتر و پایان دادن به دستکاری قیمت انرژی و مواردی از این دست وجود ندارد. شما باید از فاجعه 1401 در عرصه بقا و اقتصاد جلوگیری کنید.

خواندن
عملیات های اخیر در سرزمین های اشغالی اقتدار جبهه مقاومت را ثابت می کند

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: جهاد امروز سخت تر از دیروز در جبهه های جنوب غرب است زیرا جهاد دیروز با تیر و ترکش بود اما تیرها و ترکش های جهاد امروز نامرئی اما راهگشا است. فدیه جهاد دیروز شهادت و ایثار بود و امروز فدیه جهاد مبارزه با اژدهایان هزاره فساد و مبارزه برای گرفتن سنوات است. بس است جلوی مافیا و دلالان اقتصادی و انحصارها گرفته شود.

شادمهر افزود: دولت و مسئولان دست از انحصار خودرو بردارند و تجهیزات پزشکی و محصولات دامی را وارد کنند و از برج عاج پیاده شده و به فکر اشتغال باشند. با توجه به اینکه اصل 28 قانون اساسی برای مردم حق اشتغال و وظیفه دولت در حمایت و ایجاد اشتغال را قائل است، مسئولان باید در راستای فرامین حضرت آقا، سیاست اشتغال در سال 1390، سیاست های کلی و اقتصاد مقاومتی مندرج در بند 24 در تدابیر کارآفرینی باشند. توانمندسازی، اشتغال زایی و سیاست های تولید ملی.

خواندن
۴۰ هزار مترمکعب فاضلاب در استان بوشهر در طبیعت رها می‌شود

وی خاطرنشان کرد: تا کی باید شاهد نفرت افسارگسیخته جوانان آواره بیکار یا خشکسالی در کشورهای دیگر باشیم؟ همچنین شاهد صدای 100 هزار جوان جویای کار در استان گلستان در ترکیه و استان های همجوار هستیم. تا کی باید شاهد شکستن جمجمه 5000 اسنیپ سوار در گلستان و خراسان شمالی باشیم که هر روز از بیکاری جان خود را از دست می دهند؟ چرا هیچ هلدینگ و بانکی در استان گلستان شغل ایجاد نکرد؟

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *