اجرای اقدامات گسترده برای بررسی ابعاد مختلف حادثه اخیر حرم رضوی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی رئیس قاضی خراسان رضوی گفت: برای بررسی ابعاد مختلف حادثه دلخراش حرم رضوی، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده و رسیدگی به قصورهای احتمالی در این روند اقدامات گسترده ای انجام شده است. .

غلامعلی صادقی ضمن عرض تسلیت و سلام در شهادت دو تن از کشیش های جهادگر مشهدی و آرزوی سلامتی برای یکی دیگر از کشیش های محترم در تشریح رسیدگی به حادثه حمله به حرم کمال رضوی گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، اقدام قضایی آغاز شد. دستورات و حضور بازپرس ویژه در محل و ادامه تشکیل چندین جلسه کارشناسی.

وی گفت: بدون تأخیر پس از حادثه، شورای تامین استان و کارگروه ویژه ای برای بررسی ابعاد مختلف پرونده و تحقیقات کامل قضایی و امنیتی و تمامی شواهد موجود تشکیل شد. به دقت بررسی شده است.

رئیس قاضی خراسان رضوی با اشاره به تحقیقات دقیق از متهم اصلی گفت: تحقیقات تکمیلی از متهمان این پرونده انجام شده و نتایج این تحقیقات به خوبی نشان می دهد که متهم اصلی تحت تاثیر اعتقادات و جریانات تکفیری بوده است. “

خواندن
توییت فارسی مذاکره کننده بلندپایه انگلیسی در وین

به نقل از قاضی خراسان رضوی، با اشاره به انتشار برخی اخبار جعلی به ویژه در فضای مجازی، افزود: مراقب فضای مجازی نباشید و اخبار صحیح را از منابع رسمی پیگیری کنید.

صادقی با اشاره به روابط عمومی قاضی خراسان رضوی، بر دقت و سرعت خود در رسیدگی به پرونده تاکید کرد: به نگرانی شهروندان محترم و ایجاد تشویش اذهان عمومی نیز رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *