شعب ویژه ای برای مقابله با گرانی ها در بازار اهواز راه اندازی می شود

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان دادستان عمومی و انقلاب اهواز از افتتاح شعبه های تخصصی برای رسیدگی به جرایم بازار از جمله گرانی های اخیر خبر داده اند.

صادق جعفری چگنی امروز در جلسه ای با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب، مدیرکل تعزیرات و جمعی از مسئولان اهواز از ایجاد شعب تخصصی برای رسیدگی به جرائم بازار از جمله گرانی اخیر خبر داد. سریع شناسایی و به قوه قضاییه گزارش دهید.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: تخلفات برخی از کشتارگاه ها در روزهای ابتدایی سال باید رصد و به نتیجه برسد تا در مناسبت های دیگر از جمله ماه مبارک رمضان از وقوع حوادث مشابه جلوگیری شود.

جعفری چگنی گفت: معاون حقوقی وزیر کشور موظف است نسبت به کنترل بیشتر و مستقیم سازمان های نظارتی بر توزیع کالاهای اساسی و برخورد جدی و قاطع با متخلفان در اسرع وقت اقدام کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بقای انسان، دادستانی مرکز استان خوزستان به طور مستمر بر حفظ حقوق بشر نظارت دارد و شعب ویژه ای را به این جرایم اختصاص خواهد داد.

خواندن
وکیل پدر و مادر مهشاد و ریحانه: عدم اعلام پیگرد قانونی متهمان کاملا غیرقانونی است.

این گروه امروز جمعه 20 فروردین ماه به ریاست دادستانی کل و انقلاب مرکز استان به صورت فوق العاده راه اندازی شد و دلایل گرانی های اخیر کالاهای اساسی را برای مردم بررسی کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *