معاون رئیس جمهور: رئیس جمهور 24 ساعته برای حل مشکلات مردم تلاش می کند

[ad_1]

نایب رئیس مجلس شورای ملی گفت: رئیس جمهور شبانه روز برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تلاش می کند و همچنین از دولتمردان به رهبری انقلابی می خواهد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در سخنانی در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه جهادی با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: رویکرد اساسی این دولت تغییر محور و به فرموده آیت اللهی است. رئیسی، بنیانگذاران وضع موجود نمی توانند تغییر کنند.

وی ادامه داد: الحمدلله همه اعضای کابینه روحیه جهادی و کار، تلاش و تحول دارند. این در حالی است که متاسفانه در گذشته گاهی عزم و اراده کمتری برای خدمت رسانی کامل به مردم و مبارزه کمتر وجود داشته است. امروز می بینیم که آقای رئیسی شبانه روز برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تلاش می کند و از دولت می خواهد که حکمرانی انقلابی داشته باشد و با اساتید و نخبگان و صاحب نظران دیدار کند و از نظرات و انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کند. و ایده ها

حسینی افزود: قبل از شروع این دولت، عده ای به این نتیجه رسیدند که انگار کارها به حال خودشان رها شده و مدیران برای حل مشکلات و جلو بردن کارها قدم های لازم را بر نمی دارند. اما اکنون در دولت سیزدهم گام‌های اساسی برداشته شده است، مانند واکسیناسیون عمومی، آزادسازی سواحل، افزایش فروش نفت و غیرنفتی، توسعه روابط با کشورهای همسایه، بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس و نهضت مسکن ملی که بسیاری را برانگیخته است. امید و اعتماد مردم . .

خواندن
پله شیشه ای و کاربرد تهران

وی یادآور شد: با وجود کاهش آموزش و پرورش از راه دور ناشی از آموزش از راه دور، برخی تردید داشتند که مدارس و دانشگاه ها پس از وقفه دو ساله بلافاصله پس از تصویب ستاد کرونا بازگشایی شوند اما با تصمیم و عزم دولت. ، دانش آموزان و پس از دو سال، دانش آموزان شخصا به تحصیل ادامه دادند و نشاط جدیدی در کشور پدید آمد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: در گذشته در بحث فروش نفت عده ای می گفتند که نفت فروخته نمی شود و چاره ای جز تسلیم شدن در مقابل غرب و آمریکا نداریم، اما امروز مشخص شد که اینطور نیست، با وجود تحریم ها قابل صادرات و تجارت است.» او آن را به کشور آورد.

حسینی افزود: بپذیریم که نیروهای انقلابی و ارزشی انتظار شتاب بیشتری دارند که این انتظار منطقی است، اما در عین حال می بینیم که کسانی که در هشت سال گذشته کار شایسته ای انجام نداده اند، امروز تلاش می کنند تا به دولت ناکارآمد دست یابند. فرافکنی و به حاشیه راندن». و مردم را از نظام و انقلاب ناامید کنند، اما مردم واقعیت ها را می بینند و قدردان خدمتگزاران خود هستند. از ابتدای دولت ماهانه 10 تا 12 تریلیون تن بدهی های گذشته را پرداخت می کنیم، اما هنوز کارهای عمرانی بسیار خوبی در حال انجام است. البته باید کارهای بیشتری انجام شود.

خواندن
سیل اخیر مدیریت بحران را غافلگیر کرد؟

حسینی گفت: انتقاد از دولت باید منصفانه باشد. همه ما باید برای حل مشکلات با هم کار کنیم.» مثلاً نباید نماینده ای که وضعیت بودجه را می داند، الزاماتی داشته باشد که نمی توان به سرعت آن ها را برآورده کرد. متأسفانه، این دیدگاه اغلب باعث می‌شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می‌رسد، ما را تحت فشار قرار دهیم.

وی افزود: دولت برای حل مشکلات لحظه ای از دست نمی دهد. تحقق شعار سال تشکیل جلسه داد و هر کدام از دستگاه ها برنامه های خود را برای تحقق این شعار و قطعا با برنامه ریزی ارائه کردند. به پایان رسید، شاهد برکات اجرای این شعار خواهیم بود.

حسینی در پایان درباره اهمیت بحث جهاد گفت: بسیاری از ما وقتی در خانه هستیم می توانیم به شبهاتی که در فضای مجازی به وجود می آید پاسخ دهیم. در حالی که ما باید به شبهات پاسخ دهیم، باید کسانی که این شبهات را ایجاد می کنند نیز به چالش بکشیم. مثلاً کسانی را می بینیم که ما را به نقض حقوق بشر متهم می کنند که خودشان مرتکب بدترین جنایات علیه بشریت می شوند. اینها نیاز به توضیح دارد.

خواندن
معرفی انواع فن کندانسور صنعتی

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *