کشاورز: شرایطی را برای بازدید زنان از استادیوم ها فراهم کنید

[ad_1]

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی از مسئولان اجرایی کشور خواست شرایط حضور بانوان در ورزشگاه و مقابله با عاملان حوادث مشهد در بازی ایران و لبنان را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، الهویردی دهقانی امروز (دوشنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نطق خود طی فرمایشات خود با اشاره به محتوای اقتصادی انتصاب سالانه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: خسته، باید علم کسب کرد تولید و ایجاد شغل در اولویت قرار دارد.

نماینده ورزچان در مجلس از ضرورت همکاری مراکز صنعتی خبر داد و گفت: مسئولان اجرایی به ویژه دانشگاه و صنعت کشور باید فنون تولید دولتی را تجاری کنند. شرکت های دانش بنیان برای افزایش راندمان، کیفیت، کمیت و در نهایت کاهش هزینه ها نیاز به استفاده از علم روز دارند.

عضوکمیسیون صنعت و معدن یازدهم مجلس شورای اسلامی از تیم مذاکره کننده خواست در تفاهم نامه رفع تحریم ها حذف نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران از لیست تروریستی مورد نظر دشمن را لحاظ کنند.

خواندن
وظایف مشاورین مالی و مالیاتی چیست؟

از ارزهای ملی در مبادلات تجاری استفاده کنید

دهقانی تاکید کرد: هرگونه توافقی بدون لغو تحریم ها توافق موقت یا ترفند است. سیاست تحریم های ناکارآمد باید در هر شرایطی قاطعانه دنبال شود. من از دولت می خواهم که از پول ملی کشورها در تجارت استفاده کند و سیاست حذف دلار آمریکا را دنبال کند.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص جنگ یمن و بحران اوکراین به کشورهای همسایه توصیه کرد که «یاد بگیرند و خانه های خود را صحنه توطئه دشمنان – رژیم صهیونیستی» قرار ندهند، زیرا در غیر این صورت عمیقاً پشیمان خواهند شد.

یکی از اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس با درخواست دولت برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان از وزیر آموزش و پرورش خواست هر چه سریعتر طبقه بندی فرهنگیان را اجرایی کند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: جایگاه کارگران و کارمندان را در بخش دولتی تغییر دهید، نیمه دولتی کنید و دست واسطه ها و واسطه ها را کوتاه کنید. همچنین از وزیر صمت می خواهم که به انحصار صنایع به ویژه خودروسازی پایان دهد تا زمینه رقابت سازنده فراهم شود.

خواندن
تحقیقات هسته ای سریعتر تجاری می شود

حمایت از حقوق زنان، فراهم کردن شرایط برای بازدید از ورزشگاه
عاملان حوادث مشهد باید جدی گرفته شوند

نماینده مردم ورشو در پایان سخنان خود خطاب به مقامات اجرایی این ایالت گفت: در حفظ حقوق زنان در کشور کوشا باشید و شرایط حضور زنان در ورزشگاه ها را در چارچوب قرار دهید. قانون و متخلفان مسائل مشهد را جدی بگیرید.»

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *