پاسخ غریب آبادی به اتهام خشونت علیه برخی بازیگران زن

[ad_1]

دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به ادعای خشونت علیه برخی از بازیگران زن عرصه سینما گفت: حوزه هنری به عنوان بخشی مهم از فرهنگ نباید آسیب ببیند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی، معاون حقوقی بین الملل وزیر دادگستری و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، به اظهارنظرهایی درباره خشونت علیه برخی بازیگران زن پاسخ داد. در سینما: این بخش مهمی از فرهنگ و به دور از آسیب است و دست اندرکاران این عرصه باید به وظایف بزرگ خود در قبال جامعه واقف باشند.

وی افزود: زنان باید در عرصه هنر به ویژه سینما مورد حمایت و حمایت قرار گیرند زیرا آسیب پذیرتر هستند.

غریب آبادی با تاکید بر کرامت انسانی و حریم خصوصی و لزوم ایجاد امنیت روانی و فردی برای زنانی که می خواهند در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت کنند، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه های سینمایی خواستار ایجاد سازوکارهایی شد. زنان می توانند بدون دغدغه در عرصه سینما فعالیت کنند و در صورت مواجهه با هر نوع خشونت باید سریعا به این موضوع رسیدگی شود.

خواندن
هوانوردی نظامی به یکی از ارکان قدرت دفاعی کشور تبدیل شده است

دبیر ستاد حقوق بشر با اعلام آمادگی قوه قضائیه برای رسیدگی به شکایات خشونت علیه زنان، ابراز امیدواری کرد: لایحه حمایت، حیثیت و ایمنی زنان در برابر خشونت هر چه سریعتر به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد. . تا حد امکان.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *