ادعاهای مکرر ترامپ / انتقاد از ماشین / پاسخ به خشونت علیه بازیکنان

[ad_1]

مذاکرات برجامی / خشونت علیه برخی بازیگران زن / صنعت خودرو / واردات خودرو / دولت سیزدهم و …. از پربازدیدترین و به روزترین موضوعات سرمقاله سیاسی ایسنا بود که مشروح آن به شرح زیر است.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ وی در سخنانی با حامیانش در شهر واشنگتن، بار دیگر از دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل احیای توافق هسته ای انتقاد کرد و گفت در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، ظرف یک هفته با ایران به توافق خواهد رسید.

رئیس جمهور سابق آمریکا به حامیان خود گفت که بایدن نه تنها توافق هسته ای جدید با ایران را بررسی می کند، بلکه به روسیه و چین اجازه داده است تا مذاکرات را رهبری کنند (لغو تحریم ها در وین).

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نیز در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان درباره آتش بس در یمن و مذاکرات در وین صحبت کرد.

در این فراخوان وزیر امور خارجه کشورمان وی گفت: در مذاکرات به توافق نزدیک شده‌ایم و از طریق مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا پیشنهادات خود را در مورد موضوعات باقی‌مانده به آمریکا ارائه کرده‌ایم و اکنون توپ در زمین آمریکاست.

خواندن
پوسته کر درایر کر درایر کمپرسور فیلترساکشن سردخانه پارس کول

همچنین رضا ذبیحی کارشناس امور بین الملل وی با بیان اینکه احیای بوریاتیه سرلوحه کار وزارت امور خارجه در سال 1401 بود، افزود: با توجه به تاثیر لغو تحریم ها بر بقای مردم، بی شک تمرکز دیپلماتیک بر این موضوع باقی خواهد ماند.

یکی دیگر از اخبار پرمخاطب سیاست خارجی، توئیت اردشیر مطهری درباره برنامه های آمریکا برای توطئه علیه ایران بود.

دست دادن عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای ملی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: عمران خان نخست‌وزیر پاکستان بر تقویت روابط با کشورهای دوست و استقلال در سیاست خارجی تاکید کرده و اعلام می‌کند که نامه تهدیدآمیزی از آمریکا دریافت کرده است که در صورت نپذیرفتن این توافق، از این کشور خارج خواهد شد. ایجاد پایگاه نظامی در پاکستان نشانه دیگری از برنامه ریزی آمریکا برای توطئه چینی در منطقه علیه ایران اسلامی است که مقام معظم رهبری آن را چدن در دستکش مخملی توصیف کردند.

خواندن
طراحی ویلا و آشنایی با سبک های آن عمران مدرن

بر اساس اظهارات درباره خشونت علیه برخی از بازیگران زن عرصه سینما، کاظم غریب آبادی معاون وزیر امور بین الملل وی تاکید کرد: عرصه هنر به عنوان بخش مهمی از فرهنگ به دور از آسیب است و کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید به وظایف بزرگی که در قبال جامعه دارند واقف باشند.

انتقاد دادستان کل حضور دستان پشت صحنه در خودروسازی کشور از دیگر اخباری بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه پشت پرده در خودروسازی کشور مانع از پیشرفت این صنعت می شود، گفت: انشاالله در سال جدید خودروسازان و خودروسازان کشور بتوانند این کار را انجام دهند. کار خود را به درستی انجام دهند.

حذف بند واردات خودرو از بودجه 1401 مورد انتقاد جلال رشیدی کوچی نیز قرار گرفته است.

دست دادن عضو کمیسیون و شوراهای امور داخلی وی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: واردات 70 هزار خودرو در سال 1401 به تصویب مجلس در بودجه رسید و علت حذف آن از قانون بودجه باید مشخص شود.

خواندن
تعمیر باتری ماشین (38)

با شروع عید نوروز، فعالیت های رئیس دولت سیزدهم متوقف نشد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی روزهای سختی را در دو هفته اول سال 1401 سپری کرد.

گزارش کامل ایسنا از فعالیت های نوروزی رئیس جمهور از حضور در جلسات مختلف گرفته تا سفرهای استانی را می توانید دریافت کنید. اینجا خواندن.

همچنین می توانید محبوب ترین موضوعات و اخبار سیاسی را در 13 روز اول قرن چهاردهم بیابید این گزارش مرور کردن.

بر اساس این گزارش، افشای دستاوردهای جدید نظامی / کشته شدن 4 سرباز / فوت حجت الاسلام ری شهری / مذاکرات برجا / تعیین نرخ خرید تضمینی گندم / روابط ایران و مصر / برگزاری کلاس های درس در مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین / ایران / حضور سپاه در نمایشگاه نظامی دوحه / درگذشت فرزند امیر پوردستان / انتقاد از تصمیم مجلس برای افزایش دستمزد / حاشیه های ایران و لبنان در مشهد / فرا رسیدن ماه مبارک رمضان.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *