فروش سردخانه جسد یک، دو و سه کابین + مشخصات فنی

فروش سردخانه جسد – یک، دو و سه کابین + مشخصات فنی
سردخانه

درب سردخانه جسد از نوع استیل و بسیار با کیفیت بوده و دارای عایق بندی مناسب می باشد ، که این امر باعث جلوگیری از اتلاف انرژی شده . برای تاسیس یک سردخانه صنعتی از مشاوره کارشناسان و متخصصان استفاده کنید تا از هزینه های اضافی و ضررهای مالی جلوگیری کنید. بطور کلی با پیشرفت جوامع بشری و افزایش جمعیت و صنعتی شدن، شهرها نیاز به نگهداری و ذخیرهسازی مواد غذایی به عنوان یک الزام، مورد توجه قرار گرفت. با توجه به افزایش استفاده از مواد منجمد و نوجه به این که خرید روزانه مواد برای بسیاری از اماکن بخاطر حجم بالا و نوسانات قیمت مواد امکان پذیر نمی باشد وجود سرد خانه ها ضروری بنظر میرسد. گرفتگی شیر خط مایع ، وجود نشتی در شیر برقی و گرفتگی فیلتر درایر می تواند از دلایل یخ زدگی در خط مایع باشد. نصب و تنظیم اشتباه، باز ماندن شیر برقی و اختلال در عملکرد کنترلر دیفراست می تواند از دلایل عدم افت دما هنگام دیفراست باشد. نشتی در شیر مکش کمپرسور ، باز ماندن و بزرگ بودن شیر انبساط می تواند باعث بالا رفتن فشار در بخش مکش شود. اختلالات ناشی از تنظیمات نادرست ترموستات ، قطعی جریان برق و عملکرد نادرست کنترلرهای فشار بالا و پایین (High and Low Pressure Controller) باعث می شود کمپرسور نتواند کار کند.

خواندن
مطالعه در سیستم مورد استفاده قرار میگیرد (3) صفحه وب من

است که خسارات جانی بسیاری به دنبال دارد.

یخ زدن اواپراتور یا رادیاتور یکی از مشکلات مهم در بحث نگهداری و تعمیر سردخانه ها می باشد، به این معنی است که اواپراتور سردخانه نتوانسته دیفراست یا برفک زدایی کند. برای اینکه سردخانه به صورت اتومات و مرتب کار کند حتما ترموستات و سیم کشی آن را چک کنید. پالت به صورتى ساخته شده است که يک سطح آن قابل استفاده براى چيدن کالا است در حالى که هر دو سطح بالايى و پايينى پالت دو رو قابل استفاده هستند. یکی از مشکلات مطرح شده در نگهداری از سردخانه ها ، یخ زدن کف سردخانه است که خسارات جانی بسیاری به دنبال دارد. نکته ی مهمی در مورد سردخانههای دو مداره وجود دارد که در هر بار تعریف مجدد دمای سردخانه لازم است سردخانه را به طور کامل تخلیه کنید و تمام دیوارههای آن ضد عفونی شود. محدوده دمایی سردخانههای زیر صفر میتواند بین منفی ۵ تا منفی ۴۵ درجه باشد. اما توجه داشته باشید که سردخانههای زیر صفر با دمای ۱۸- درجه سانتیگراد، بیشتر از دیگر دماها مورد استفاده قرار میگیرد.

خواندن
پس قیمت تابلوفرش بافتی چی؟ (4)

به طور کلی سردخانههای صنعتی از نظر محدوده دمایی به دو دسته سردخانه صنعتی بالای صفر و سردخانههای صنعتی زیر صفر تقسیمبندی میشوند. در قسمت بالا با انواع سردخانه های کوچک بزرگ صنعتی و غیره آشنا شدید که هرکدام قیمت های مختلفی دارند و این قیمت ها نیز بستگی به موارد زیادی دارد که روی قیمت تاثیر گذارند. با توجه به نوسانات ارزی اخیر، راه اندازی یک سردخانه مجهز به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز دارد. امروزه با توجه به نیاز روزافزون به نگهداری مواد غذایی و افزایش عمر مصرف آن ها، تاسیس سردخانه ها با بازدهی بالا اهمیت زیادی پیدا کرده است. معایب آن نیز شامل: وجود گاز NH3 که درصورت استشمام منجر به مسمومیت افراد می شود. مزایای آن شامل: مناسب برای سردخانه صنعتی بزرگ، دارای اثر خنک کنندگی بیشتر و ضریب عملکرد بالایی، بسیار ارزان بودن گاز آمونیاک، طول عمر بالا و امکان استفاده از یک موتورخانه مرکزی است. پیستون غلتکی: در این کمپرسور یک غلتک استوانهای فولادی که روی شفت خارج از مرکزی که به صورت هم مرکز با سیلندر نصب شده است دوران میکند، به دلیل خارج از مرکز بودن شفت غلتک استوانهای با سیلندر هم مرکز نیست و در یک نقطه با حداقل خلاصی با دیوارهی سیلندر تماس مییابد و این امر سبب مکش و دهش گاز مبرد میشود.

خواندن
نحوه انتخاب زنان با رژیم غذایی کتوژنیک

ثابت استفاده می شود.

سردخانه ذخیرهای – نزدیک به محلهای مصرف ویاتولید ساخته می شود تنوع کالا درآن معمولا ” زیاد نیست کالای مورد نظر را می توان در آن نزدیک به حداکثر زمان نگهداری توصیه شده در استانداردهای مربوط ذخیره نمود دفعات ورود وخروج سالیانه کالا درسردخانه کم می باشد . برای مدت زمان معینی استفاده میشود؛ به عبارتی میتوان گفت کاربرد اصلی آنها بالا بردن عمر نگهداری محصولات بدون افت فن سردخانه خارجی کیفیت است. ـ خاصیت عایق بودن را به مرور زمان از دست ندهد . این نوع سردخانه به دلیل نیاز به فضای بزرگ بیشتر در سردخانه های ثابت استفاده می شود. این شرکت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، سازنده انواع یخچال های صنعتی در ظرفیت های مختلف، فریزرهای صنعتی، سردخانه های متحرک و ثابت با بالاترین کیفیت برندی نام آشنا در بازار محسوب می شود. این سردخانه ها به دو صورت ثابت و قابل حمل (کانتینر) طراحی می شوند. ᠎Th is  da​ta w᠎as do​ne by GSA C​ontent G enerat​or DEMO!

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *