دستگاه پرس برک ادرس (3)

دستگاه پرس برک – ادرس
خم برک, خمکاری برک, پرس برک

سری T22 Scanja یک نمونه ماشین پرس از نوع brake می باشد این دستگاه یک ماشین ایده آل برای خم کردن و پرس انواع پروفیل، میله های تخت و لوله ها می باشد.موقعیت سیلندر های قرار گرفته بر روی میز کار این امکان را به ما می دهد که از این دستگاه برای بسیاری از فعالیت های ماشین کاری استفاده کنیم. سپس این قطعات روی هم قرار میگیرند. در روش دستی از ابزارآلالت ساده ای چون گیره، چکش و انبر قفلی کمک گرفته می شود به صورتی که ورق گالوانیزه روی گیره به صورت ثابت قرار گرفته و سپس توسط ضربات چکش در جهت خلاف گیره، خم می شود. پرس برک برقی 1 تا 2 متر peyman جهت انجام پروسه خمکاری از نیروی هیدرولیکی و مکانیکی استفاده نمی کند بلکه از نیروی برقی یعنی نیروی موتورها استفاده می کند. از آنها جهت صاف کردن، ایجاد فرو رفتگی، برجستگی و خمکاری ورق های فلزی در زوایای مختلف استفاده می شود. این نوع از ماشین های خمکن در ابعاد مختلف ساخته شده و طول میز آن معمولا ۲ تا ۶ متر (اندازه معمولی) وتا ۱۲ متر (اندازه بزرگ) نیز می باشد. ​Con tent was gen​erat ed ​with t he  he᠎lp of GSA C ontent Gen erator Demov᠎ersi᠎on!

انواع دستگاه های برشکاری ورق عبارتند از: خمکن های دستی، خمکن ساده ستونی، ماشین خمکن برقی، پرس های خمکن مکانیکی و هیدرولیکی. روش های مختلف فورجیینگ ورق استیل عبارتند از فورج بدون قالب، فورج با قالب، نورد حلقه و فورج نوردی. دستگاه های پرس برک علاوه بر برشکاری ورق های فلزی قادر به ایجاد سوراخ در ورقه، ایجاد طرح های مشبک به اشکال مختلف روی ورق، ایجاد شکاف به صورت خطوط صاف و نواری. تجهیزات تبدیل و انتقال نیرو؛ این تجهیزات تبدیل نیرو و انتقال آن را به قسمت های متحرک ماشین امکان پذیر میسازد و معمولاً در پایههای دستگاه ها جاسازی میشوند؛ موتور الکتریکی و جعبه دنده معکوس کننده دور؛ جعبه فرمان (کلیدهای روشن و خاموش موتور) و کلید فرمان توقف دقیق تیغهها به هنگام خمکاری که روی دستگاه نصب شده است. محصولات متعددی با استفاده از خم شدن متوالی ورقهای فلزی ایجاد میشوند؛ ازاینرو با پیشرفت روزافزون اتوماسیون صنعتی، تولیدکنندگان بیشتر برای خرید تجهیزات ورقههای فلزی با سیستمهای هوشمند و خودکار CNC اقدام میکنند. در هنگام خرید این دستگاه، از نیاز خود اطلاع داشته باشید و طول خم دستگاه را با توجه به نیاز خود مشخص کنید. ماشین های خمکن برقی نسبت به خمکن ساده دستی دارای کارآیی خوب و مؤثرتری داشته و به طول یک تا ۶ متر ساخته میشود.

خواندن
چاپ فلکسو و فلکسو گرافی + فیلم

که شامل دو پارامتر طول حرکت و سرعت فک متحرک تا لحظه برخورد ماتریس به قالب و میزان حرکت و سرعت آن در انجام عملیات خم کاری است. ورق بین دو فک محکم می شود. در این نوع فرآیند هر دو ابزار سنبه و پانچ به صورت شکل V بوده و تمامی زوایای منفرجه، حاده و حتی ۹۰ درجه را می توان ایجاد کرد. قسمت متحرک بر اساس فرمان دریافت شده از کنترلر دستگاه بروی قسمت ثابت حرکت می کند و در وسط میز انحنایی به سمت بالا برای خنثی کردن تغییر شکل های سازه ای ایجاد می کند و این مهم تضمین کننده زاویه خم یکسان در وسط خم و طرفین است. ورق استیل فریتی علاوه بر دارا بودن استحکام مکانیکی بالاتر نسبت به کربن استیل ساده، چکشکاری کمتری (مخصوصاً در مقاطع ضخیم) نیز دارند. از پرس های برک هیدرولیکی برای ایجاد تناژهای بالا و در نتیجه برای ایجاد خم در ورق های ضخیم استفاده می شود. در این نوع فرآیند قادر هستیم تمام زوایای منفرجه ،حاد و حتی ۹۰ درجه را ایجاد کنیم. Data was gen er ated by GSA​ Con​tent Gene rator DE᠎MO.

خواندن
قیمت خدمات برش لیزری فلزات در تهران

در صنعت ورقهای استیل را به صورت آلیاژی دسته بندی میکنند. تمام ورق های استیل را میتوان تحت کار گرم قرار داد ولی این عمل در مورد آلیاژهایی با درصد بالای عناصر آلیاژی مشکل تر است. قطعه ی مورد نظر به گونه ای درون ماتریس قرار می گیرد که بازوی بلندتر آن روی فشارانداز باشد. در مورد فلزات بسیار نرم، شعاع خم حداقل میتواند صفر باشد و این گونه فلزات را میتوان روی خودشان تا کرد. اگرچه ممکن است فرآیند خم کردن ورق بسیار ساده به نظر برسد داشتن دقت کافی و انجام این کار به صورت دقیق میتواند بسیار دشوار باشد. از آنجایکه فریم این نوع پرس ها بسیار مهم است سازندگان حرفه ای و معتبر سعی می کنند در ساخت آنها از طراحی فریم پیوسته inter locked design استفاده کنند ، اجزای مهم این نوع پرس ها مانند پرس های دیگر است اما با این تفاوت که آنها فاقد سیلندر مکانیکی هستند و سیستم کنترل آنها پیشرفته نیست و به ندرت دارای پرده نوری محافظ light curtain می باشند. بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها ، دقیق ترین سنسورها و نرم افزارها این پرس برک را به یکی از قوی ترین خم های منطقه تبدیل کرده است .

خواندن
سمساری ها خرید و فروش چه لوازمی را انجام میدهند؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خم برک در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *