آخرین اظهارات پرایس در مورد بریم / سفر امیر عبداللهیان به دمشق / تشکر رئیس جمهور از رهبری

[ad_1]

برجام / سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی / سفرهای دولت سیزدهم / سفر امیر عبداللهیان به دمشق و غیره. یکی از پربازدیدترین و پربازدیدترین موضوعات سرمقاله سیاسی ایسنا بود که مشروح آن به شرح زیر است.

به گزارش ایسنا، توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه رویکرد کشورهای منطقه و رژیم صهیونیستی به نقش ایران در منطقه و پیشرفت مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای در صدر اخبار امروز بود.

ند پرایس با اشاره به اینکه شرکای ما در خلیج فارس از احتمال بازگشت متقابل به پایین استقبال کردند، گفت: «این چیزی است که ما هنوز روی آن کار می کنیم. ما همچنان در تلاش هستیم تا ببینیم آیا چنین چیزی امکان پذیر است یا خیر. بیایید خود را هم برای دنیایی که در آن زندگی می کنیم و هم برای جهانی که در آن زندگی می کنیم آماده کنیم. اما در هر صورت تعهد رئیس جمهور [جو بایدن] مسلم است که ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد، تغییر ناپذیر است، ماندگار است و این چیزی است که ما در تلاش برای رسیدن به آن هستیم و به آن خواهیم رسید، خواه موفق باشد یا نه.

همچنین مشاور امنیت ملی کاخ سفید وی در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالی درباره دخالت آمریکا و روسیه در احیای توافق هسته ای پاسخ داد.

خواندن
بهترین نوع کمپرسور اسکرو کدام است؟

جیک سالیوان در پاسخ به آنچه رئیس جمهور آمریکا گفت روسیه می تواند میز مذاکره بیاورد، گفت: «یکی از نقش های مهم روسیه در اجرای برجام در سال 2015 این بود که روسیه واقعاً در اورانیوم غنی شده بود. از سوی ایران پذیرفته شده است که کل ذخایر ایران کمتر از 300 کیلوگرم است، یعنی این ذخایر آنقدر کم بوده که ایران نمی تواند به سرعت به سمت سلاح های هسته ای حرکت کند. این یکی از بخش‌های مهم این بود که چگونه از برنامه هسته‌ای ایران مطمئن شدیم. ما مجبور نیستیم برای هیچ بخشی از توافق به هیچ کشور ادعایی تکیه کنیم، اما این نقشی است که روسیه در گذشته ایفا کرده است، نقشی عملگرا که لزوماً اهمیت سیاسی نداشت، اما در عمل مهم بود.

پیام های نوروزی و اخبار مربوط به نامگذاری 1401 به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی از دیگر موضوعات خبرساز امروز بود.

در همین راستا رجب طیب اردو .ان رئیس جمهور ترکیه وی با انتشار پیامی در توییتر نوروز را که نماد آغاز بهار است تبریک گفت و نوشت: نوروز را که بیداری طبیعت و فرا رسیدن بهار، ملت ما و همه برادران و خواهران جهان را بشارت می دهد، تبریک می گویم.

همچنین یک جلسه یادبود روز جهانی نوروز در این رویداد عملاً در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد مجید تخت روانچی وی در بیانیه ای به تشریح اهمیت جشن باستانی و ملی نوروز پرداخت.

خواندن
ورق سیاه چیست؟

نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: در جهانی که با چالش‌های جهانی بی‌سابقه‌ای مانند اپیدمی‌ها، یکجانبه‌گرایی، افراط‌گرایی، خشونت، خصومت و درگیری مواجه است، همگی نوروز و نوید صلح، هماهنگی، همبستگی و رفاه را جشن بگیریم. الهام گرفته.

همچنین می توانید اخبار مربوط به نامگذاری سال را در لینک های زیر مطالعه کنید.

ظرفیت بنگاه های دانش بنیان در بنگاه ها باید مهار شود

کیفیت تولیدات داخلی با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان ارتقا می یابد

***

آن صبح وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وی عازم سوریه شد و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی دمشق مورد استقبال همتای سوری خود فیصل مقداد قرار گرفت.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، حسین امیرعبداللهیان پس از سفر به سوریه به لبنان سفر خواهد کرد.

امیرعبداللهیان وی در بدو ورود به دمشق در جمع خبرنگاران درباره هدف سفر خود به سوریه گفت: در این سفر درباره تقویت روابط دو کشور در زمینه های مختلف به ویژه اقتصادی که در اولویت است بحث خواهیم کرد. سوریه و ایران در یک خندق قرار دارند و ایران از رهبری، دولت و مردم سوریه حمایت می کند و روابط دوجانبه بین دو کشور در بهترین حالت خود قرار دارد.

خواندن
چاپ فلکسو و فلکسو گرافی + فیلم

وی سپس به کاخ ریاست جمهوری رفت و با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

گزارش ایسنا در سفرهای سیزدهمین رئیس جمهور این یکی از اخباری است که از همان ابتدا از سوی مخاطبان شنیده می شود.

در بخشی از این گزارش که به 25 سفر رئیس دولت سیزدهم در 7 ماه ریاست جمهوری خود اشاره دارد، آمده است که سید ابراهیم رئیسی بیشتر تعطیلات آخر هفته خود را در استان ها و تاکنون در 4 سفر سپری کرده است. کشورهای جهان سفر کرده است.

بر اساس این گزارش، رئیسی 18 سفر استانی، 3 سفر سرزده به مناطق زلزله زده خوزستان هند، سیل جیرفت در کرمان و مشهد برای حضور در شورای ملی زیارت و 4 سفر خارجی به تاجیکستان، ترکمنستان، روسیه و روسیه داشته است. قطر

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ایشان امروز در اولین جلسه هیئت دولت در سال 1401 در سخنانی مهم که با امید و مسئولیت به تشریح فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پرداختند، از اعتماد ایشان به رویکردها و تلاش های دولت تشکر و قدردانی کردند و افزودند: اجازه دهید انجام دهیم. بهترین کار ما برای افزایش این اعتماد به نفس است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *