گیج فشار روغنی رساکالا

گیج فشار روغنی – رساکالا
گیج روغنی

بدنه گیج فشار لوله بردون ویکا 213.50 از استیلس استیل می باشد و برای اندازه گیری فشار سیالات گازی و مایع که چسبناک و یا متبلور نباشند و اندازه گیری فشار سیالات با فشار پویا و ارتعاشات بالا مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از قابلیتهای اصلی و مهمی که فشارسنجهای روغنی دارند، بهره مندی از سیال گرانرو میباشد. همچنین در اطراف عقربه این فشار سنج یک سیال گرانرو وجود دارد که سبب شده لرزش های ایجاد شده در هنگام اندازه گیری فشار به کمترین حد برسد. گیج فشار روغنی – در حقیقت این ابزار بهمانند یک فشارسنج عمل میکند که تغییرات فشار در محیط را بهصورت حرکت عقربه در صفحه نمایش یا دادههای دیجیتال در یک نمایشگر به اپراتور نشان میدهد. فشار سنج ها می توانند مفدار دقیقی از فشار سیال جاری درون لوله و اتصالات را به ما نمایش دهند و ما متوجه حرکت ها غیر عادی سیالات درون لوله و اتصالات شویم . گیج فشار روغنی – در این دستگاه از یک لوله منعطف استفاده شده که عبور یک سیال از آن باعث تغییر وضعیت لوله و درنتیجه حرکت عقربه دستگاه میشود. از نظر قیمت به دلیل استفاده از روغن های گیلیسیرین و سیلیکون که قیمتهای بالایی دارند معمولا گیج روغنی ویکا LOW از گیج فشار خشک گران تر می باشد.  Content has ᠎been c reat​ed by GSA Con tent Gen erat᠎or Demover​sion᠎.

خواندن
اختصاص 35 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای جذب مشتری

برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج فشار دیجیتال ویکا CPG 500 مراجعه فرمایید. گیج فشار دیجیتال CPG 500، در شرکت های خدمات و کالیبراسیون، آزمایشگاه های اندازه گیری و کنترل و کالیبراسیون در محل کاربرد دارند. شرکت آلمانی WIKA گیج فشار بوردن تیوب مدل ۱۱۳.۵۳ را برای استفاده در فرآیندهای صنعتی مختلف، سامانههای هیدرولیکی و کنترل تجهیزات صنعتی مانند کمپرسورها تولید کرده است. فشار سنج ها به طور گسترده ای در مصارف خانگی، تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد گیج فشار خشک در کمپرسورهای هوا، اغلب ماشینآلات صنعتی و برخی از پمپ های صنعتی می باشد. عملکرد اصلی آن ها که مشخص کردن فشار سیال است در هر دو نوع یکسان است و تنها در برخی موارد مانند دقت اندازه گیری و کارایی با یکدیگر تفاوت دارند. با وجود اینکه استفاده از گیج فشار روغنی نسبت به گیج خشک محدودیت بیشتری دارد و ما در بیشتر موارد شاهد استفاده از گیج فشار خشک هستیم، تمایل برخی از مهندسین در حوزه های دقیق و حساس به فشار سنج های روغنی بیشتر است. به دلیل تحرکات و ارتعاشات موجود و به تبع آن ارتعاش عقربه ها، نمایش دقیق فشار در گیج های فشار خشک دقیق نبوده و امکان خطا را بالاتر و همچنین آسیب پذیری بیشتری نسبت به گیج های فشار روغنی به وجود میآورد.

خواندن
انتصاب حجت الاسلام قاضی عسکر به تولیت حضرت عبدالعظیم و شعب و عتبات عالیات

گیج فشارسنج از نظر عملکرد مانند یک فشار سنج عمل میکند و میتواند تغییرات ناشی از فشار را به شکل حرکت عقربه در صفحه نمایش یا به صورت داده های دیجیتالی نمایش دهند. در این نوع گیج فشار، همان طور که گفته شد یک لوله خمیده وجود دارد که یک انتهای آن بسته و انتهای دیگر آن به سیالی که قرار است فشار آن اندازه گیری شود وصل است. ۳- دیجیتال و آنالوگ : دو دسته اصلی گیج فشار نوع آنالوگ و دیجیتال است که قیمت گیج آنالوگ از قیمت گیج دیجیتال ارزان تر می باشد. دقت اندازه گیری دیجیتال و سادگی گیج آنالوگ در این گیج فشار دیجیتال آمیخته شده است. پرشر گیج یا گیج فشار سنج مانوترم روغنی، 0 تا 100 بار/ 0 تا 1500 psi محصول کشور ایرلند و یکی از پیشروترین تأمین کننده های شیرکنترل ها ابزارها و دستگاههای ثبت اطلاعات برای کاربردهای دما، فشار، سطح و جریان است. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یکی از عبارات گیج فشار روغنی – لیست قیمت گیج فشار روغنی- قیمت گیج فشار سنج عقربه ای- قیمت گیج فشار- قیمت گیج فشار وکیوم- مرکز فروش گیج فشار- گیج فشار fg- گیج فشار چیست- قیمت فشار سنج روغنی وارد این صفحه شده اید .

خواندن
هنر قارت بافی خراسان جنوبی ثبت ملی شد

در سایت های شرکت های سازنده یا وارد کننده گیج فشار روغنی می توانید لیست قیمت گیج روغنی را مشاهده کنید. گیج فشار روغنی ویک 25 بار صفحه 10 سانت، یکی از تجهیزات اندازه گیری تولید برند WEIKE چین می باشد. گیج های فشار خشک اگرچه کاربرد زیادی دارند، اما معایبی نیز دارند، به طور مثال ممکن است صفحه گیج فشار با رطوبت داخل محیط آسیب ببیند و مقادیر ناخوانا شوند. همچنین گیج لوله بردون ویکا با گلیسیرین پر شده است و در برابر ارتعاشات و فشار ها و لزرش مقاوم می باشد. در انتهای متحرک لوله بوردون، یک پایه محوری و محوری (E) حرکت راست را به چرخ دنده (F) متصل می کند. گیج فشار سنج یک ابزار دقیق است که به هدف کنترل تغییرات ناشی از فشار تولید و ساخته شدهاند. مقدار استاندارد روغن در مانومتر روغنی wika به اندازه ای است که قطعات داخلی را نیز پوشش می دهد و از روی صفحه گیج فشار قابل مشاهده باشد.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *