مطالعه مبدل حرارتی صفحه ای بریز یا لحیمی (BPHE) محصولات جذاب دیبا پرتال (3)

مطالعه مبدل حرارتی صفحه ای بریز یا لحیمی (BPHE) محصولات جذاب – دیبا پرتال
مبدل حرارتی, مبدل حرارتی صفحه ای بریز, انواع پلیت بریز, مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس, مبدل جوشی, مبدل حرارتی صفحه ای جوشی دانفوس, قیمت مبدل حرارتی دانفوس, خرید مبدل حرارتی دانفوس, مبدل حرارتی صفحه ای دانفوس

برای نصب مبدل های حرارتی صفحه ای بزرگ بهتر است شاسی در نظر گرفته شود تا بدون تحمیل وزن اضافه به لوله ها در محل خود محکم گردیده و یا به صورت مستقیم در کف موتورخانه روی زمبن نباشد. در اکثر مبدل های صفحه ای محل ورود و خروج تفاوت نداشته و فقط همینکه لوله های آب ورودی و خروجی خلاف جهت هم باشند، مهم است. اهداف اصلی طراحی، در این مبدل ها در نظر گرفتن انبساط گرمایی پوسته و لوله ها، تمیز کردن آسان مجموعه، و در صورت با اهمیت نبودن سایر جنبهها، کم هزینه ترین روش ساخت و تولید آنهاست. جوش نیکل: حلالهای آمونیاک و سایر سیالات برای آب دیونیزه شده، با مس سازگار نمیباشند. در نهایت لبه های صفحات فلزی که در کنار یکدیگر قرار دارند به همدیگر جوش داده می شود و یک کانال کامل ایجاد میشود. مبدل های لحیم شده قابلیت کار در دماهای بالای 200 درجه سانتی گراد و فشار 30 بار را دارند. اما درمبدل حرارتی، اغلب کاربران و خریداران برندهای پرفروشی مانند آذران تهویه، آذران صنعت امرتات و آکوامارین را با توجه به کیفیت، قیمت و خدمات بعد از فروش آنها انتخاب و خرید مینمایند.

خواندن
تاکید امیر عبداللهیان بر حمایت مستمر کشورمان از دولت و مردم سوریه

ای جوشی انجام می دهد.

محدوده عملکرد و کاربرد مبدل حرارتی صفحه ای Alfa Laval مدل ClipLine در موارد بهداشتی مانند مبدل حرارتی مدل FrontLine است اما مبدل های ClipLine برای کارهای کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند. مبدل حرارتی وسیله ای است که اغلب در هتل، سالن ها، انواع چیلرهای آبی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.اصلی ترین وظیفه مبدل تبدیل آب سرد به آبگرم و بهداشتی می باشد. طراحی و گسکتگذاری مناسب این امکان را میدهد که یک دسته از صفحهها به وسیله پیچهای فشار دهندهای که صفحات انتهایی را به هم متصل میکند در کنار هم نگه داشته میشوند. مواد لحیم کاری، کار واشرها و قاب را در مبدل حرارتی صفحه ای جوشی انجام می دهد. توجه: در هنگام انتخاب مبدل حرارتی مورد نیاز پروژه، علاوه بر محاسبه و تعیین ظرفیت و سطح حرارتی، نوع مبدل حرارتی، ابعاد و همچنین جنس و فشارکار مبدل حرارتی، باید موضوع مهم میزان افت فشارآب عبوری از درون کویل یا صفحات مبدل حرارتی (و هوای عبوری از میان کویل های انتقال حرارت) جهت محاسبه هد پمپ سیرکولاتور و یا فشار استاتیکی فن هوادهی تعیین گردد. طرز کار مبدل حرارتی هوا خنک به این شکل است که هوا با سرعت زیاد از اطراف لوله های فین دار (لوله های پره دار) عبور کرده و سیال جاری در لوله ها، گرمای خود را به هوای محیط می دهد.

خواندن
ویدیو کسب درآمد از کوچینگ سایت آموزشی دکتر فاضل

توجه توجه: علاوه بر لزوم نصب سختی گیر در مسیر آب مبدل های حرارتی که قبلا به آن اشاره شده است، نصب مهره ماسوره و شیر فلکه روی کلیه لوله های آب ورودی و خروجی از مبدل های حرارتی جهت امکان انجام سرویس های دوره ای و اسید شویی الزامی است. در حالت افقی بهتر است سر لوله های ورودی و خروجی به سمت بالا و در حالت عمودی سر این لوله ها کمی شیب به سمت بالا داشته باشند. در شرکت دانفوس حدود 22,500 نفر در سر تا سر جهان مشغول به کار می باشند. البته روشهای دیگری نیز برای تحلیل مبدل ها به کار می رود که در اینجا بیان نمی شود از جمله روش NTU و روشهای تجربی. ضریب انتقال حرارت سیال ( سیال گرم و سیال سرد) که از روابط تئوری و تجربی بدست می آید. در زیر به طور خلاصه به بررسی مبدلها و روابط کلی انتقال حرارت در آنها میپردازیم.

در این مبدلها تعداد زوجی از گذرهای لوله به کار می رود ولی محدودیتی از نظر انبساط گرمایی وجود ندارد. که معمولا از R ( مقاومت گرمایی لوله ها) صرف نظر میکنیم . اینکه از چه نوع جنس یا متریالی در ساخت و طراحی مبدل حرارتی صفحه ای واشردار استفاده شود بستکی به کاربرد مبدل حرارتی صفحه ای واشردار مورد نظر دارد.؛ که این مبدل حرارتی واشردار به چه منظور و برای چه عملکردی و چه سیالی مورد استفاده قرار می گیرد. مبدل حرارتی صفحه ای جوشی یا بریز پلیت BPHE در مقایسه با مبدل حرارتی صفحه ای واشردار PHE جمع و جور تر، سبک تر و کم حجم تر است. مبدل حرارتی صفحه ای یا پلیت بریز بسیار قوی و محکم بوده و دارای قابلیت انتقال حرارت با حجم بالا می باشد. همچنین محاسبه صحیح قطر لوله های آب رفت و برگشت به انواع مبدل های حرارتی که سیال ناقل انرژی آنها آب می باشد، سبب رسیدن حجم کافی سیال ناقل انرژی جهت امکان انجام تبادل حرارت مورد نیاز در مبدل حرارتی می گردد. نکته: در زمان نصب مبدل صفحه ای حتما از شیر یکطرفه در مسیر آب ورودی به مبدل حرارتی استفاده کنید و همواره توجه داشته باشید که مسیر حرکت آب گرم کننده و گرم شونده باید خلاف یکدیگر باشد.

خواندن
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم به شما می‌دهم حقیقت درباره رژیم کتوژنیک

خرید مبدل حرارتی دانفوس

​C onte​nt has been cre at ed by GSA Con te nt Gen​erator  Demover sion !

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *