دستگاه برش لیزر فلزات چگونه مواد مس را برش می دهد؟

دستگاه برش لیزر فلزات چگونه مواد مس را برش می دهد؟
برش لیزر مس, دستگاه برش لیزر مس

تنها کاری که باید انجام دهید است که تلفن همراه خود را برداشته و به سایت رسمی شرکت مراجعه نمایید. میتوانید با مراجعه به وب سایت های این مراکز از قیمت برش لیزر آهن استعلام دریافت نموده و این استعلام را نیز بصورت روزانه میتوانید انجام دهید. اما دستگاه های برش لیزر نیز در صورتی میتوانند برشی بی نقص را انجام دهند و همچنین مزیت های دیگری را نیز بوجود آورند که از نوع پیشرفته و مدرن باشند. دستگاه لیزر برش مس کیفیت بی نظیری داشته و از آن برای برش، حکاکی و… تولید اشعه لیزر در داخل تیوب لیزر با تولید گرمای بسیار همرا است، به همین دلیل برای جلوگیری از وارد شده هرکونه آسیبی به تیوب لیزر از جمله ترکیدگی، لازم است اقدام به کاهش دما در آن شود. نور منعکس شده از این متریال می تواند به بدن انسان ، محیط کارگاه و یا حتی خود دستگاه لیزر به ویژه تیوب آن آسیب وارد کند. این مواد علاوه بر منعکس نمودن لیزر ، رسانای گرمایی هم هستند و گرما را در سطح خود می گسترانند و به همین دلیل لیزر به خوبی در محل مدنظر منعکس می شود . همچنین نیروی انسانی نیز خود در کیفیت برش لیزر تاثیر گذاری زیادی دارد و هر چه این نیروی انسانی حرفه ای تر و با تجربه تر باشند در نتیجه کیفیت برش نیز افزایش خواهد یافت. ​This  da ta w᠎as generated ᠎with GSA Co᠎ntent ᠎Gene rato​r DEMO.

خواندن
هشت راه‌ها ایجاد بالا ورق سیاه چیست با کمک از شما سگ

دستگاه برش لیزر مس

همچنین دقتی که این روش در برش طرح مورد نظر دارد باعث میشود تا نتیجه نهایی برش، کیفیت بالایی داشته باشد و علاوه بر آن ضایعات کمی نیز تولید شود. به این وسیله مقدار کمتری از سطح این فلز در ابتدای فرایند برش با پرتوی لیزر در تماس بوده که در نتیجه حداکثر تراکم این اشعه، ذوب شدن مس با سرعت بیشتری صورت می گیرد. افیولیتهای کرتاسه در بخش خاوری بلوک لوت (نشاندهندة وجود اقیانوس قدیمی سیستان میان بلوکهای لوت و افغانستان؛ شکل 1) بخشی از اقیانوسی بودهاند که خردقاره ایران مرکزی را در کرتاسه فراگرفته بودهاند (McCall, 1997). اقیانوس سیستان در آغاز کرتاسة پیشین باز شده است (Babazadeh and Wever, 2004) و در کرتاسة پسین هنوز وجود داشته است (Zarrinkoub et al., برش مس با لیزر 2012)؛ اما سازوکار و زمان بستهشدن اقیانوس هنوز به درستی شناخته نشده است. برپایة بررسیهای Mahdavi و همکاران (2016)، شباهت ویژگیهای زمینشیمیایی و سنی تودههای آذرین درونی گزو با گرانیتوییدهای بجستان (Jung et al., 1983; Ahmadi Rouhani et al., 2016) و کجه در باختر فردوس (Najafi et al., 2014) و جایگیری آنها در شمال بلوک لوت چهبسا نشاندهندة فرورانشی در جهت جنوبباختری در شمال بلوک ایران مرکزی باشد که هنگام آن گرانیتوییدهای بجستان، کجه و تودههای گزو جایگزین شدهاند.

خواندن
قوه قضائیه می تواند در ایجاد اشتغال به استانداری سیستان و بلوچستان کمک کند

برپایة دادههای سنسنجی U-Pb زیرکن و ویژگیهای صحرایی (Mahdavi et al., 2016)، تودههای آذرین درونی کانهدار کانسار گزو در زمان کوتاهی و در کمتر از نزدیک به 1 میلیون سال پیش جایگزین شدهاند (1/65-9/65 میلیون سال پیش). برپایة بررسیهای Mahdavi و همکاران (2016)، تودههای آذرین درونی گزو ویژگی کالکآلکالن پتاسیم بالا نوع I دارند و در نمودار Nb در برابر Rb/Zr (شکل 6)، در قلمروی کمان فرورانش قارهای جای میگیرند. برپایة بررسیهای گسترده، ذخیرههای پورفیری رابطة نزدیکی با ماگماهای اکسیدان دارند (Burnham and Ohmoto, 1980; Candela, 1992; Hedenquist and Lowenstern, 1994; Mungall, 2002; Liang et al., 2006; Liang et al., 2009; Sillitoe, 2010; Sun et al., 2012, 2013b). همچنین، به ماگماهای سری مگنتیتی شناخته میشوند (Ishihara and Terashima, 1989). این ذخیرههای مس- (مولیبدن)- (طلا) تقریباً همیشه با ماگمای آداکیتی اکسیدان غنی از گوگرد و فلز ارتباط دارند و ماگماهای مادر آنها از آب و اکسیدان غنی هستند (Ballard et al., 2002; Mungall, 2002; Sillitoe, 2010). همرشدیهای مگنتیت و هماتیت نشان میدهند بیشتر فوگاسیتههای اکسیژن ذخیرههای پورفیری به مقدارهای مشخصشده به بافر هماتیت- مگنتیت (HM) میرسند. 2 بیشتر گوگرد ماگماها بهصورت سولفات وجود دارد (Jugo et al., 2005, 2010; Jugo, 2009). آزمایشها نشان دادهاند در ماگماها، حلالیت سولفات بسیار بیشتر از سولفید است. Con᠎tent w as generated ​wi th t he he lp  of GSA  Cont en᠎t Generato​r  DE​MO!

خواندن
کسب درآمد با طراحی سایت تابان شهر خبرگزاری مهر

غالباً نوع گوگرد در ماگماها را فوگاسیتة اکسیژن کنترل میکند (Jugo et al., 2005, 2010; Jugo, 2009). در فوگاسیتههای اکسیژن کمتر از بافر FMQ، سولفید نوع گوگرد غالب است. بازسازی حرکتهای صفحهای (Regard et al., 2010; Allen et al., 2011) نشان میدهد بلوک لوت یک قطعه قارهای کمابیش سخت بوده است که میان دو برخورد جداگانة زاگرس در باختر و هیمالیا در خاور، گرفتار شده است. شاید تصور اینکه تنها با یک طرح، بتونید محصول صنعتی یا دکوری رو از جنس فلز تولید کنید سخت باشه. بسیاری از صنایع بخصوص صنایع تولید کننده با توجه به اینکه در طول روز محصولات زیادی را تولید و روانه بازار میکنند به این موضوع که قطعات مسی برش خورده را در مدت زمان کوتاهی در اختیار گرفته و مورد استفاده قرار دهند توجه بسیار زیادی دارند . بهدستآمده برای زیرکن در نفوذیهای ذخیرههای کوچک کمربند کوهزایی آسیای مرکزی بازه ای از 28 تا 158 دارند.

برش لیزر مس

 C ontent has ᠎been g enerated by GSA Conte nt​ G ener at or D emov ersion᠎!

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *