عباس زاده مشکینی: ایران در توافق بدی نیست

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون زمان تصمیم گیری سیاسی در مذاکرات است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مذاکرات در سطح فنی جمع شده و اکنون زمان تصمیم گیری های سیاسی است که مذاکره کنندگان نمی توانند این تصمیم ها را انجام دهند و این تصمیمات باید در سطح سیاسی اتخاذ شود. و در پایتخت ها پذیرفته شد.

وی ادامه داد: در این بین غربی ها با ایجاد فضای روانی به دنبال کسب امتیاز بیشتر هستند و ما امتیاز بیشتری نمی دهیم. واضح است که خطوط قرمز ایران در درجه اول تضمین است. بدون تضمین، معامله بی فایده است، بنابراین اگر مقاومتی در این زمینه وجود دارد، باید فسخ شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ما زیر بار توافق بد نیستیم و باید به توافق خوبی رسید که این به معنای حفظ منافع طرفین است. اگر این شرایط برآورده نشود، ترجیح می‌دهیم با هم اختلاف داشته باشیم تا اینکه معامله بدی داشته باشیم. معامله بد یعنی امتیاز دادن اما در ازای چیزی نگرفتن.

خواندن
لایف کوچینگ موفقیت فردی سایت رسمی شهرام اسلامی

عباس زاده درباره درخواست روسیه برای تضمین آمریکا گفت: این دور مذاکرات با پیشنهاد غرب آغاز شده است و شاید به همین دلیل است که طرف روسی معتقد است که غرب تمایل بیشتری به توافق دارد و می خواهد مشکل خود را در این زمینه حل کند. در ضمن.” با ایالات متحده تسویه حساب کنید. روس ها در متن مذاکرات هستند و شاید تحلیل آنها این باشد که گرفتن تضمین از آمریکا به منافع ما لطمه نمی زند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *