امیدواریم روزی حاکمان سعودی در دادگاه محاکمه شوند

[ad_1]

حزب مجمع الشهدا با صدور بیانیه ای اعدام غیرانسانی و دسته جمعی گروهی از شهروندان شیعه و مسلمان سعودی توسط دولت سعودی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

جنایات رژیم سعودی و شاهزاده ماجراجو و قدرت طلب آن علیه بشریت همچنان ادامه دارد، اما جهان خواستار حقوق بشر در برابر او سکوت کرده و اجازه می دهد این اتفاق دوباره رخ دهد. در آموزه‌های سیاست خارجی قدرت‌های جهانی اصول اخلاقی معتبری وجود ندارد و اگر به نفعشان باشد، حاضرند از جنایتکارانه‌ترین روابط بین دولت‌ها و ملت‌هایشان چشم پوشی کنند. نمونه عالی اجرای این دکترین را در بی توجهی به جنایات رژیم سعودی علیه بشریت توسط آمریکا، اروپا، روسیه و چین می بینیم.

رژیم سعودی در روزهای اخیر حدود 80 شهروند سعودی را سر بریده است در حالی که اکثر شهدا را جوانان شیعه و فعالان مدنی تشکیل می دهند که اقدامی علیه امنیت ملی این کشور انجام نداده اند. روحانی بانفوذ شیعه سعودی شهید النمر پیش از این نیز به بهانه های مشابه اعدام شده بود، در حالی که کمتر از یک روز و نیم است که حاکمان سعودی با مخالفت های مشابه مواجه نشده اند و مخالفان و منتقدان را از ارتکاب جنایت علیه بشریت باز می دارند.

خواندن
ورق سیاه چیست؟

سال ها پیش زمانی که عدنان خاشقچی، روزنامه نگار منتقد سعودی، به دستور مستقیم بن مسلم با قمه سر بریده شد و در سفارت عربستان در ترکیه دیده شد، اعضای بدن و اسناد و فیلم های جنایت او از سفارت خارج شد. یک دادگاه جهانی تشکیل شده است تا این جنایت علیه بشریت را محاکمه کند و ما را به عنوان جنایتکار مجازات کند، اما منافع آمریکا و متحدانش و دیگر قدرت های جهانی به ما اجازه نمی دهد روی پای خود بایستیم، اقتصاد آنها بر عربستان اولویت دارد. سرمایه نفت

اگر دنیا به عنوان یک اصل اخلاقی، مراقبت انسانی نجیب و حقوق بشر را داشت، قطعاً اجازه نمی داد که دولت سعودی این همه جنایت علیه مردم عادی، زنان و کودکان در یمن و ده ها هزار نفر از مردم محروم و مظلوم اما مقاوم در یمن مرتکب شود. . خاک و خون را بکش. جنایات حاکمان سعودی در یمن تاکنون از سوی چندین سازمان و نهاد مستقل بین المللی تایید شده است و تقاضای عمومی از جهان برای توقف این جنایات وجود دارد، اما منافع اقتصادی و مالی آمریکا و متحدانش در عربستان به این ترتیب است. بسیار خوب است که آنها درگیر هستند.

خواندن
دبیرخانه کنفرانس جنایات صهیونیست ها در مسجد الاقصی در حمایت از انتفاضه فلسطین را محکوم کرد

مجمع شهدا بر این باور است که در مقابل جنایات اخیر حاکمان سعودی جایز نیست که سکوت کند و پرچم دفاع از مظلومیت مردم عربستان که در دفاع از حقوق بشر و اقدامات مسالمت آمیز غیرنظامی سر بریده شده است، نیازمند است. مطرح شود. انتظار داریم همه نیروهای مستقل سیاسی در ایران به ویژه جریان ها و فعالان مدنی حساسیت خود را نسبت به این گونه اقدامات غیرانسانی با قوه قضاییه در میان بگذارند و پاسخگوی خدمات جنایات مشابه هر کشور و دولتی باشند.

ما این جنایت علیه بشریت را محکوم می کنیم و در کنار همه فعالان مدنی و مذهبی عربستان سعودی و فعالان حقوق بشری هستیم که به صورت مسالمت آمیز برای دفاع از حقوق انسانی و اجتماعی خود می جنگند و با چنین جنایاتی روبرو هستند. امیدواریم روزی برسد که اخلاق و حقوق بشر جایگاه خود را در روابط بین الملل باز کند و منابع مالی و اقتصادی حاکمان سعودی آنها را از محاکمه ای که توسط همه کشورها علیه جنایتکاران ضد بشری هدایت می شود نجات دهد.

خواندن
معرفی انواع کمپرسور پیستونی (3)

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *