یک مذاکره کننده ارشد بریتانیایی از تعلیق مذاکرات وین ابراز تاسف کرد

[ad_1]

یکی از مذاکره کنندگان ارشد بریتانیایی در مذاکرات وین از تعلیق مذاکرات ابراز تأسف کرد و گفت که تروئیکای اروپایی آماده تعلیق این توافق است.

به گزارش ایسنا، استفانی القاق، مذاکره کننده ارشد بریتانیا در مذاکرات وین روز جمعه در توئیتی نوشت: از تعلیق مذاکرات وین عمیقاً ناامید هستم. توافق جامع و منصفانه روی میز و آماده انعقاد است. ایران و آمریکا سخت کار کرده اند تا مسائل نهایی را حل کنند. تروئیکای اروپایی اکنون آماده تعلیق این توافق است. عوامل خارجی باید در روزهای آینده مورد توجه قرار گیرد. در غیر این صورت ممکن است قرارداد فسخ شود.

جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی ساعاتی پیش در توئیتر نوشت: “عوامل خارجی خواستار پایان دادن به مذاکرات وین هستند. متن نهایی اساسا آماده و روی میز است. من به عنوان هماهنگ کننده، به کار با تیم خود ادامه خواهم داد. برای دستیابی به همه اعضای بریکس و ایالات متحده برای غلبه بر شرایط فعلی و دستیابی به توافق.

خواندن
قیمت و خرید کنترلر دما و ترموستات شیوا امواج

سعید خطیب زاده نیز در صفحه شخصی خود در توییتر با الهام گرفتن از مذاکرات نوشت: تعلیق اعلام شده مذاکرات در وین می تواند راه را برای حل مسائل باقی مانده و در نهایت بازگشت هموار کند. موفقیت در گفت و گو محور اصلی همه طرف ها خواهد بود. هیچ عامل خارجی بر اراده مشترک ما برای دستیابی به توافق جمعی تأثیر نمی گذارد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *