قیمت سردخانه صنعتی، معرفی انواع آن (صفر و بالای صفر)

قیمت سردخانه صنعتی، معرفی انواع آن (صفر و بالای صفر)
سردخانه ثابت, سردخانه ثابت کانکسی

در این مواقع اگر لوله سوراخ شود، باعث نفوذ جریان هوا و رطوبت محیط به درون خط لوله شده، فرایند خوردگی را تشدید می کند. خورندگی آمونیاک در حضور آب : آمونیاک محلول در آب خاصیت بازی دارد و می تواند روند خوردگی فلزاتی مثل آهن، برنج یا مس را تشدید کند. برای مثال رستورانی که فروش کمی دارد، بهتر است از یخچالهای صنعتی استفاده کند زیرا نیازی به احداث سردخانه نبوده و صرفه اقتصادی نیز نخواهد داشت. آنزيمی که ديواره سلولی باکتری های گرم منفی را حل می کند. مردم علاقه دارند در تمام فصل ها محصولات کشاورزى را با خواص ظاهرى و ارزش غذايى مناسب با کم ترين قيمت در دسترس داشته باشند. موضوعی که شاید خیلی باب میل انباردارها و مردم عادی نباشد. به کارگیری در سردخانه های کوچک : استفاده از آمونیاک برای سردخانه های کوچک خیلی کارکرد مناسبی ندارد. از سال 1392 با توجه به سیستمهای جدید سرمایشی نگاه شرکت به ساخت سردخانه و آیس بانک و شیرسردکن وهمچنین تونل انجماد عمیق تر گردید و با عنایت پروردگار توانستیم پروزه های بزرگ و کوچک زیادی را اجرا و نصب نماییم . ᠎A rt​icle h as be en c re ated wi th the he​lp of ᠎GSA  Cont​ent  Gene rato r DE​MO!

سردخانه ثابت کانکسی

سردخانه هایی که برای رستوران ها تاسیس میشوند و جزئی از تجهیزات رستوران می باشند عمدتاً کوچک و کم حجم میباشند. از سردخانههای زیر صفر و بالای صفر گاها در رستورانهایی که فاصله زیادی تا مرکز خرید مواد اولیه دارند، مانند رستوران های بین شهری استفاده میشود. اما رستوران ها عموما سعی میکنند نیاز خود را با یخچال و فریزرهای صنعتی مرتفع کنند تا هزینه ای برای ساخت سردخانه انجام نشود. ــ شير: بعد از پاستوريزه کردن، شير را در ظرف يا پاکتهای ويژه بستهبندی کرده و در سردخانه در دمای C ٠ ٢ ــ ٠ و رطوبت نسبی ٩٠ ــ ٨٠ درصد در حدود ٥ــ٣ روز نگهداری می کنند. حال می خواهیم بررسی کنیم تا ببینیم چه آشپزخانههایی نیاز به سرخانه دارند و کدام یک میتوانند از یخچال و فریزر استفاده کنند. نیاز به دماهای متفاوت هستند که همین موضوع دلیلی شد بر پیدایش انواع سردخانه ها با دماهای هوای مطلوب و متفاوت. با توجه به اینکه مواد غذایی موجود در سردخانه میتوانند یکدیگر را تحت تاثیر قرار دهند، نیاز است جهت جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی چیدمان آنها به گونهای باشد که کمترین تماس را با یکدیگر داشته باشند. همانطور که میدانید بیشتر مواد غذایی برای اینکه سالم و با کیفیت بمانند باید در فضایی با دمایی زیر صفر نگهداری شوند تا طول عمر آنها افزایش یابد ، کیفیت آنها کاسته نشود و همچنین بتوان بعد از مدتی از آنها استفاده کرد. A rt icle h᠎as ᠎be​en creat᠎ed wi th t he ᠎help ᠎of G SA  Con​tent​ G᠎en erat or  DEMO.

خواندن
شمخانی: برای التیام زخم‌های تحریم، جان و آبروی خود را می‌گذاریم، ناگفته‌ای که برای بعد بماند.

در یک مقایسۀ نسبی باید گفت هزینۀ تولید یک کیلوگرم از فریون 22 نزدیک به دو برابر و نیم بیشتر از هزینۀ تولید یک کیلوگرم آمونیاک است. آدرس زمین و موقعیت جغرافیایی زمین از دیگر مواردی هستند که باید به آن ها اشاره کنید. همین طور که سیال آومنیاک به عنوان مبرد سیکل های تبرید دارای مزایای مشخصی است، معایبی هم دارد که باعث می شود گاهی طراحان به جای آمونیاک به سراغ دیگر مبردهای تبریدی بروند. در بررسی انواع سردخانه در آشپزخانه صنعتی به طور کلی سردخانه ها از لحاظ کارایی به دو دسته زیر صفر و بالای صفر دسته بندی میشوند. بسیار کاربرد دارد. به طور کلی برای نگهداری انواع محصول کاربرد داشته و اغلب مواد را می توان در آن نگهداری کرد. این محصول برای نگه داری محصولات مختلف کاربرد دارد و در دو مدل متحرک و ثابت ساخته می شود. انواع شیشه شامل مشجر، رفلکس، ساده است که در قسمت های مختلف کاربرد دارند. سردخانه های آمونیاکی دسته ای از سردخانه های صنعتی هستند که ظرفیت سرمایشی بالایی دارند و در اندازه های بزرگتری طراحی و ساخته می شوند.

خواندن
چرا لیبل های حرارتی در چاپ مقرون بصرفه هستند؟ Copy (39)

و سردخانه پرتابل(متحرک) یا موبایلی دسته بندی کرد.

زبانها از لحاظ واجآرایی هجا با یکدیگر تفاوت دارند. براى مثال، ميوه ى موز اگر در رطوبت نسبى ۲۵ درصد نگه دارى شود، رسيدن آن متوقف مى گردد، درحالى که گوجه فرنگى سبز و گلابى در همين رطوبت نسبى، سرعت قابل توجهى در رسيدن از خود نشان مى دهند. ١٥ــ اندازه گيرى رطوبت نسبى با استفاده از نمودار سايکرومتريک چگونه انجام مى شود؟ کاهش قطر خط لوله : در سردخانه های بزرگ اندازه خطوط لوله و قطر آن ها روی هزینه های طراحی اثر مستقیم خواهد داشت. اندازه گيرى مقدار وزنى رطوبت در واحد وزن يا حجم هوا هم، امکان پذير است که با دستگاه هاى »نم سنج١« انجام مى گيرد. و هر چه این مقدار بیشتر شود مقرون به صرفه تر میباشد. مقدار تابع هدف برابر 64,138,284,297,330ریال است که به تفکیک میزان هزینه هر بخش در جدول 1 آورده شده است. در نهایت نیز29 کشور به عنوان بازارهای هدف خرمای صادراتی ایران اولویت بندی شدند. و از لحاظ نوع سردخانه میتوان به سردخانه ثابت و سردخانه پرتابل(متحرک) یا موبایلی دسته بندی کرد. می شود. برای عایق بندی نیز اغلب از موادی مانند پلی یورتان، پلی استایرن، چوب، ورقه های آلومینیومی و … نخستین یخچال های ساخته شده صنعتی اغلب از آمونیاک کمک می گرفتند.

خواندن
لایسنس اورجینال ESET ESET NOD32 Antivirus 2022 (1+1 User) فروشگاه اینترنتی پرند

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *