رئیس صدا و سیما: ما مجری روابط عمومی نیستیم

[ad_1]

امروز ۱۸ اسفند رئیس سازمان صدا و سیما مستقیماً در صداوسیما با مردم صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، مهمترین موضوعات گفتگوی پیمان جبلی در رادیو به شرح زیر بود:

«- حضور در این برنامه من را به یاد روزهای اول کار با رادیو انداخت و همیشه نسبت به آموخته هایم در رادیو احساس وظیفه می کنم.

– رسانه ملی خود را معتمد مردم می داند. این نظام حاصل فداکاری و ریختن خون مردمی است که به وطن خود عشق می ورزند و جان خود را فدای آن می کنند. ما هم بین نظام و مردم هستیم.

– به عنوان رئیس سازمان خود را مسئول اجرای منویات و الزامات مردم می دانم. در این میان بار اصلی این مسئولیت بر دوش همکارانی از رسانه ملی است که به من اعتماد کرده اند و در کنارشان خواهم بود.

– رسانه ملی با سه رویکرد تغییر محتوا، تغییر رویکرد و تغییر مکانیسم این دوره را به سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

خواندن
دانلود بازیهای آنلاین و تحت شبکه برای کامپیوتر Online Game

– رادیو جدا از رویدادهای اجتماعی روز و تغییرات اجتماعی و اقتصادی دیده نمی شود و از مردم جدا نیست. اگر در مواردی به دغدغه‌ها و دغدغه‌های مردم در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی یا فرهنگی توجه نمی‌کردیم، اگر کارمان را با دقت انجام دهیم و جسارت بیان آن‌ها را در جایگاهی که مردم دوست دارند، داشته باشیم، دچار نقص می‌شویم. نزدیک تر باشد امیدوارم در این مسیر از خودسانسوری پرهیز کنیم و به روند بهتری برسیم.

– رادیو کشتی ای است که همه مردم در آن می نشینند زیرا برای مردم است و همه روی یک هدف هستند. موفقیت رادیو موفقیت مردم و موفقیت مردم موفقیت رادیو است.

– شرایط تحریم را در کشور درک می کنیم اما این شرایط دلیلی برای لغو و کاهش حداقل شرایط کمی و کیفی نیست. ما در رقابت رسانه ای هستیم و همکارانم بدون توجه به موانع پیش می روند.

– ما روابط عمومی دستگاه های اجرایی نیستیم که از کاستی ها و کاستی ها چشم پوشی کنیم، بلکه تریبون نظام و مردم هستیم و خدمات و دستگاه های نظام را پوشش می دهیم و در عین حال فراموش نمی کنیم. حقوق. افراد و نیازهای آنها این تریبون برای مطالبه گری و امید آفرینی مردم است.

خواندن
اعضای سفارت ژاپن در تهران عید نوروز را جشن گرفتند

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *