تاکید قوه قضائیه بر تکمیل اسناد ژئودتیک

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بسیاری از کشورها برای تمامی اراضی سند تعیین حریم صادر کرده اند و ما تقریبا جزو کشورهایی هستیم که متاسفانه به دلایلی این موضوع محقق نمی شود.

حسن بابایی امروز (18 اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برای بررسی آخرین وضعیت مشکلات مناطقی را که سند کاداستر صادر نشده است بررسی می کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در زمینه صدور اسناد کاداستر نیز منابع طبیعی 90 درصد از اراضی دولتی را تکمیل و سند صادر کرده است. مابقی مربوط به کمیسیون های تداخل است و وزارت کشاورزی باید زمین را برای صدور اسناد آنها به ما تحویل دهد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در لایحه اراضی کشاورزی چند تفاوت بین کشاورزان وجود دارد. کار در این خصوص در بسیاری از استان ها آغاز شده است و امروز نیز کار در شورای خزانه داری اهواز ادامه دارد.

خواندن
تاکید امیر عبداللهیان بر حمایت مستمر کشورمان از دولت و مردم سوریه

وی افزود: اسناد کاداستر کشاورزی تقاضا محور است و مردم باید پیشقدم شوند و اسناد را ارائه کنند تا بتوانیم سند صادر کنیم.

بابایی افزود: قطعا صدور اسناد تحدید حدود و تجمیع اراضی نقش موثری در کاهش پرونده ها، اختلافات و دعاوی خواهد داشت و امیدواریم این امر در خوزستان محقق شود.

وی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد آمادگی دارد اعتبارات مربوط به اسناد کشاورزی را چندین برابر افزایش دهد، افزود: خدای نکرده بتوانیم حوزه کاری خود را در اسناد کشاورزی گسترش دهیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: وی درخواست کمک و حمایت سایر مدیران در امور اراضی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و سازمان بازرسی استان را دارد چرا که سازمان ثبت به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. “

بابایی گفت: بسیاری از کشورها برای همه کشورها سند تحدید حدود صادر کرده اند و ما تقریبا جزو کشورهایی هستیم که به دلایلی متاسفانه این امر محقق نشده است.

خواندن
لیبل صدفی چیست و چه تفاوت ها با لیبل PVC دارد؟ Copy (71)

وی گفت: تاکید ریاست و مسئولان ارشد قضایی این است که بتوانیم با کمک مسئولان استانی به این جایگاه دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *