امکان کاهش اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

[ad_1]

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: در شورای مرکزی این حزب 55 نفر عضو هستند و برخی از اعضای حزب معتقدند این تعداد باید کاهش یابد و به جای آن کمیته های حزب فعال تر شوند.

محمدصادق جوادی حصار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش حزب اعتماد ملی برای بازنگری در اساسنامه، گفت: مدتی است که این کار ادامه دارد، اما پیش نویس آن هنوز آماده نشده است. البته پس از آماده شدن پیش نویس باید به تصویب شورای مرکزی اصلاح اساسنامه برسد.

وی ادامه داد: حزب نیاز به به روز رسانی داشت که تصمیم گرفتیم قانون اساسی را تغییر دهیم. ما به دنبال بازسازی سازمانی هستیم. از طرفی نیازهایی وجود دارد که اساسنامه آنها را نمی بیند و نمونه هایی در اساسنامه وجود دارد که به روز نمی شوند. هدف ما از اصلاح قانون اساسی این است که حزب در مقابل جامعه هدف خود پاسخگو باشد.

خواندن
افتتاحیه دوازدهمین جلسه بررسی بودجه 1401

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تعداد اعضای شورای مرکزی 55 نفر است که به گفته برخی از درون حزبی باید این تعداد کاهش یابد و بالعکس کمیته های حزبی فعال شوند و حتی کمیته ها نیز به نمایندگی از حزب می توانند تصمیم گیری کنند. جهان مرکزی

وی در خصوص جلسات شورای مرکزی این حزب گفت: با توجه به تعداد شوراهای مرکزی سعی کردیم هر ماه یک بار جلسات برگزار کنیم اما با توجه به شرایط کرونری کشور اکنون جلسات به صورت فصلی برگزار می شود. اساس.”

سخنگوی حزب اعتماد ملی همچنین گفت: حزب اعتماد ملی در مسائل داخلی و خارجی نیز موضع گیری کرده است، ملتی که باید جذب شود مظلوم است، ما جنگ را محکوم می کنیم و معتقدیم که اختلافات باید همانگونه حل شود. ما معتقدیم که جنگ در اوکراین نمونه ای از ایجاد پناهگاه امن برای قدرت های بزرگ و قربانی کردن دولت های ضعیف است و نباید این گونه باشد که هیچ کشوری با قدرت بیشتر به کشورهای ضعیف تر ظلم کند.

خواندن
وزیر امور خارجه آمریکا و انگلیس درباره مذاکرات در وین گفتگو کرد

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *