آزمون ارزیابی 1400 را انجام می دهد

[ad_1]

معاون پرسنلی و امور فرهنگی دادگستری اعلام کرد: آزمون اجاره عمومی منصب قوه قضائیه سال 1400 در 20 مرکز استان با حضور قریب به 15 هزار شرکت کننده در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر الفت، معاون قضایی رئیس کل دادگستری گفت: نتایج این آزمون تا اوایل اردیبهشت ماه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود. پذیرفته شدگان این مقطع در تاریخ 5 خرداد 1401 در آزمون تشریحی قبول می شوند.

این مقام ارشد قضایی افزود: امروز شاهد انجام آزمایشات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم و در اینجا باید از دست اندرکاران تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه 80 درصد شرکت کنندگان در این آزمون مرد و 20 درصد زن بودند، گفت: 19 درصد از حاضران تحصیلات حرفه ای و 81 درصد تحصیلات دانشگاهی بودند.

معاون رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: چندین بار از آزمون شوندگان این آزمون به آزمون تشریحی دعوت می شود و تشریحی برای مصاحبه شفاهی، سپس آزمون روانشناسی و در نهایت گزینش ارائه می شود.

خواندن
پوسته کر درایر کر درایر کمپرسور فیلترساکشن سردخانه پارس کول

معاون منابع انسانی و فرهنگی دادگستری با بیان اینکه در سراسر کشور با کمبود قاضی مواجه هستیم، اذعان داشت: جذب قاضی می تواند موجب تسریع در رسیدگی و رضایت بیشتر مردم شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *