یارانه نقدی پردرآمدها در سال 1401 لغو می شود

[ad_1]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور دادند یارانه نقدی و طرح های معیشت خانوارهای پردرآمد را بر اساس داده های موثق و قابل اعتماد حذف کند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی قسمت درآمدی لایحه قانون بودجه 1401، بند ب و بند ج تبصره 14 لایحه بودجه را بررسی و تصویب کردند. .

مطابق بند ب، پاورقی 14؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با همکاری سازمان هدفمندی یارانه‌ها و با استفاده از پایگاه اجتماعی ایران درآمد کلیه خانوارهای یارانه‌ای را ظرف سه ماه پس از ابلاغ از طریق شاخص‌ها، اطلاعات و داده‌ها طبقه‌بندی کند. ثبت نام مطمئن و مطمئن برای حذف یارانه نقدی و طرح های معیشتی خانوارهای پردرآمد. شناسایی و رفع طبقه بندی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود.

بر اساس بند ج 14 تفاهم نامه، وجوه ارزی مندرج در قسمت منابع جدول این اطلاعیه بلافاصله توسط شرکت های تابعه وزارت نفت به حساب ارزی افتتاح شده توسط بانک ملی جمهوری اسلامی ایران واریز می شود. دوره سامانه تجارت الکترونیک (ATS) و مستقیماً به حساب ریالی سازمان مذکور واریز می شود.

خواندن
نامه ای که با طبقه بندی معلمان مغایرت داشته باشد نادرست است

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *