چاپ لیبل

مزیت های چاپ دیجیتال برای چاپ لیبل های دارویی

چاپ لیبل از جنس الیاف مصنوعی به صورت نوار های پارچه ای رول شده در سایز های گوناگون با متراژ مختلف تولید می شود. لیبل پارچه ای یا نوار تایوک در صنایع پوشاک، نساجی، خودرویی و تولیدات گوناگون پارچه ای جهت درج مشخصات محصول، دستور العمل شستشو و … چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب هم مشابه چاپ لیبل یووی UV، چاپ لیبل سلفون براق، چاپ لیبل شیشه ای و چاپ سلفون مات به صورت تمام رنگی و در سایز ها و ابعاد مختلف و متنوع قابل عرضه می باشد. این محصول با استفاده از کاغذ و مقواها با جنس های مختلف چاپ می شود و می توان روی آن را با یک لایه روکش از جنس لمینت یا سلفون پوشاند. توجه به این نکته بسیار ضروری است که شفافیت لیبل ترانسپارنت موجب می شود تا دستگاه های لیبل پرینتر قادر به تشخیص فاصله بین دو لیبل (GAP) نباشند، که جهت رفع این مشکل اقدام به چاپ مارک در فاصله بین دو لیبل روی زیره آن می نمایند که این چاپ ها بلک مارک (Black Mark) نامیده می شوند. لیبل ها در دو نوع اصلی کاغذی و پی وی سی چاپ می شوند.

به دو صورت رولی و برش خورده.

البته این نوع لیبل ها در سایزهای A3 , A5 تولید می شوند اما به نسبت کمتری استفاده دارند. چاپ لیبل یووی: در تولید این لیبل ها از اشعهی یووی برای افزایش استحکام استفاده میشود. لیبل های وید مناسب برای استفاده در مواردی که تغییرات محصول می بایست قابل تشخیص باشد بهترین گزینه است. همان گونه که از نامش پیداست، بی رنگ و شفاف بوده که همین خاصیت شفافیت سبب می شود از دو طرف قابل روئیت باشد. لیبل های طلا و جواهر در دو نوع دم موشی و دمبلی تولید می شود. به دو صورت رولی و برش خورده. برای ایجاد فضای اطمینان در زمان برش توصیه می شود لوگو و سایر نوشته های خود را حداقل به میزان ۳ میلیمتر از لبه های کار فاصله دهید. حداقل تیراژ لیبل شیشه ای نیز مشابه سایز محصولات ۱۰۰۰ عدد می باشد و سیستم چاپی آن نیز به صورت افست چهار رنگ می باشد. شفاف، بدون رنگ و شیشه ای. در رنگ های نقره ای ، آبی، قرمز. در چاپ لیبل و برچسب باید دقت کرد که مخاطب این محصول از چه طیف و دسته ای هستند تا با توجه به گروه هدف طراحی و رنگ آن را انتخاب کنید.

سفارش لیبل چاپی

چاپ لیبل لیبل پوشاک اولین گام در تبلیغات به حساب می آید، چراکه علاوه بر مشخصات پوشاک مورد نظر میتوان اطلاعات تولید کننده را نیز در لیبل پوشاک ثبت کرد. البته برای تولید شرینک لیبل های رولی که دور ظروف بسته بندی می پیچندOPP انتخاب اول است. تجهیزات تبدیلی ثانویه شامل دستگاه درزجوش و یک سیستم کنترل و بازرسی ویژه فیلم های شرینک لیبل اسلیو می شود. سازندگان ماشین آلات شرینک لیبل اسلیو استانداردها و پیش نیازهای خود را به تولیدکنندگان لیبل تحمیل می کنند و همین امر بر تعیین ضخامت فیلم مورد نیاز تأثیر می گذارد. آب چسب معمولی تا پشت چسبدار و خود چسب و شرینک گرفته تا قالبی IML و هوشمند و الکترونیک و رسانهای AI و ضدجعل و کالاهای خاص، دنیایی از مواد متنوع و ماشینآلات تخصصی چاپ و پس از چاپ وجود دارد. مادهی اولیه لیبل پشت چسب دار پیویسی صدفی پلی پروپلین یا همان پلاستیک است.لیبل صدفی دارای سطحی صاف و صیقلی است.این نوع لیبل حالت پلاستیکی دارد و نسبت به کشیدگی و پارگی از استحکام قابل توجهی برخوردار است.لیبلهای صدفی نسبت به عوامل محیطی سازگاری بهتری از خود نشان میدهد.این عوامل را میتوان رطوبت، سرما و حرارت دانست.به همین دلیل خرید و فروش رول لیبل پشت چسب دار پیویسی صدفی و استفاده آن توسط صنایعی همچون لوازم خودرو، مواد غذایی، انواع شویندهها و …

در صورت جدا کردن لیبل های اثر گذار از روی محصول، بخشی از لیبل روی محصول باقی مانده و اثر VOID یا اشکال دیگر (معمولا شطرنجی) از خود به جا میگذارد، که جای این اشکال از روی خالی شده و برچسب را غیر قابل استفاده می نماید. این لیبل ها در برابر حلال های لکه بر، آنزیم ها و مواد شوینده از مقاوممت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و جهت حفظ مقاومت چاپ لیبل پارچه ای از کد ریبون های رزین مخصوص دارای مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و حلال های لکه بر استفاده می شود، این کد ریبون های رزین (Resin) با نام ریبون ضد آب، ریبون قابل شستشو (Wash care Ribbon, Wash Resin) واش کر، واش ریبون در بین مصرف کنندگان شناخته شده می باشد. چاپ لیبل ژله ای (کریستالی) لیبلهای بسیار زیبایی است که روی کالاهای مختلف چسبانده می شود . از برچسب های بسیار ظریف و خاص است که جهت چاپ مشخصات طلا و جواهر و زیور آلات برای الصاق روی آنها استفاده می شود. جهت چاپ مشخصات زیور آلات، طلا و سایر.

کاغذ لیبل چاپی

هلیوگرام یا همان روتوگراور، سیستم چاپ گود است با کیفیتی بسیار نزدیک به چاپ افست . ۱ – رنگ های به کار رفته بر روی لیبل شما بسیار حائز اهمیت هستند زیرا نقش مهمی در تصمیم خریدار می گذارند، یک انتخاب اشتباه می توانند نظر مشتری را در مورد خرید محصول عوض کند و برعکس انتخاب صحیح و درست رنگ ها می تواند باعث جذب آنها شود. نوع دم موشی لیبل طلا و جواهر بسیار پر مصرف می باشد. این برچسب بصورتی طراحی و تولید شده که با کلیه چاپگر های برچسب سازگار بوده و مشکلی در کالیبره کردن برچسب ها بوجود نمی آید .برای چاپ مناسب و با کیفیت روی برچسب طلا و جواهر از ریبون رزین (Resin Ribbon) و سوپر رزین (Supper Resin Ribbon) استفاده می شود. کاغذهای پشت چسبدار در ایران تولید میشوند، هر چند که مواد اولیه آن بیشتر وارداتی است. در این روش لایه های نایلون مانندی از این مواد تهیه می شود که ابعاد آن ها با ابعاد رول گونی ها یکسان است. مقاومت بالا در برابر لکه برها و مواد شیمیایی شوینده. مقاومت بالا در برابر کشیدگی. مقاومت بالا در مقابل کشیدگی. لیبل های طلا و جواهر دارای مقاومت بالا در برابر کشیدگی، کیفیت فوق العاده در حفظ چاپ و ماندگاری بالا می باشد.

 

خواندن
دشمن از اتحاد ارتش و سپاه ترسیده و عصبانی است

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *