علت خطا در چاپ فلکسو

خرید چاپ فلکسو اصطلاح آنیلوکس در حقیقت اشاره به مرکبی داشت که قبلاً با مواد آنیلینی ساخته شده و در این روش به کار گرفته می شد. روش چاپ فلکسو معمولاً با دستگاه های چاپ رول انجام می شود (و در مواردی محدود با دستگاه های ورقی). در ادامه تحقیقات، مجموعهای از آزمایشهای ساختاری جهت مقایسه سه روش فلکسو EB، افست رول و گراور انجام گرفت. این تصاویر سه بعدی, در واقع همان اشکال براق و متالیک با تصاویری مبهم درون خود هستند. لیبل های کاغذی یکی از محبوبترین و بهترین نوع لیبل های پشت چسب دار هستند که از کاغذ براق و بدون روکش تولید میشوند. لیبل کاغذی در دو نوع چسب آکرونال و هات ملت ارائه می گردند. سیلندری که در این مرحله برای انجام فرایند چاپ استفاده شده است دارای سوراخ های ریزی می باشد که جوهر از داخل این سوراخ ها عبور کرده و بر روی کاغذ یا لفاف مورد نظر قرار می گیرد. از مهمترین محصولات و کالاهایی که چاپ آنها به روش فلکسو انجام می شود میتوان به مواردی مانند بسته بندی مایعات مانند بطری­های آب معدنی و سایر نوشیدنی­ها و آب میوه­ها، چاپ روزنامه و مجلات که اغلب به صورت سیاه سفید انجام می­شوند، برچسب­ها و کتاب­های جیبی، پاکت­های کاغذی و پلاستیکی، مقواها و همچنین چاپ کاغذهای دیواری نیز اشاره کرد.

سفارش چاپ فلکسو

لازم به ذکر است که به غیر از ما همکاران دیگری (مانند پارسیان گستر آلامتو و بدر اصفهانی) نیز در زمینه تولید ورق فعالیت میکنند؛ اگرچه کیفیت پایینتری دارند اما در بعضی موارد میتوان از آنها استفاده کرد. اگرچه بیشتر برای کارهای محدود استفاده می شود ، اما هنوز هم برای حجم بیشتری از وسایل مانند بطری های عطر شیشه ای و لوله های پلاستیکی برای لوسیون بدن ، شامپو و غیره مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ظاهری پیشرفته تر به این محصولات می دهد. چاپ لیبل شیشه ای در ابعاد مختلف قابل چاپ می باشد ولی از سایز های بزرگتر از سایز A5 دارای گارانتی نمی باشند. با توجه به اینکه هر چقدر سایز پیتزا بزرگتر باشد به مقوا مقاومتری نیاز است برای پیتزاهای بزرگ دیگر به هیچ عنوان جعبه دوبلکس پیشنهاد نمیشود، بلکه بهترین گزینه مقوای ایفلوت میباشد. شرکت مقوای مروارید صفا دشت در سال 1389 به عنوان اولین و بزرگترین خط تولیدی مطرح شد که جواز بهداشت و سیب سلامت را از سازمان غذا و دارو گرفت. این شرکت سال 1392 با مجموعه مروارید شرکت ما اقدام شده است. این شرکت به دلیل تولید مقواهای با کیفیت و استاندارد، مورد توجه بسیاری از استفاده کنندگان و تولیدکنندگان بسته بندی قرار گرفته است.

ساختار مقوا در تولید جعبه پیتزا اهمیت زیادی دارد، چرا که ساختار و نوع مقوا، روش تولید و چاپ جعبه پیتزا را تعیین میکند. چسب ها معمولا بعد از 72 ساعت حداکثر قدرت چسبندگی را خواهند داشت. روش تولید این دسته از لیبل های پشت چسب دار به صورت چاپ دیجیتال است. از دیگر تولیدکنندگان مقوای دوبلکس با کیفیت متوسط میتوان به مجموعه ملک مقوا و شرکت بدر اصفهان اشاره کرد و در واقع ایرانیان پک صرفا بعنوان مجموعهای که چاپ میکند، تیغ و چسب میزند، میتواند با مقواهای این مجموعهها همراه شما باشد. جهت انجام این چاپ می توانید به شرکت های چاپ فلکسو مراجعه کنید. خشک کن: پوششی که چاپ بر روی آن انجام شده پس از چاپ، به قسمت خشک کن هوایی منتقل می­شود. رول باز کن: در این بخش کاغذ، سلفون، مقوا و یا پارچهای که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود را بر روی رول باز کن قرار می­دهیم و پوشش مورد نظر به سمت قسمت چاپ فرستاده و هدایت میشود. رول جمع کن: پوشش چاپ شده در پایان بعد از طی کردن مراحل بالا برای جمع شدن به این بخش منتقل می­شود و به طریق و روش­های مختلفی توسط دستگاه رول جمع کن، رول و لوله می­شود.

خرید لیبل خام ماشین چاپ فلکسو معمولا از چهار بخش اصلی از جمله رول باز کن، قسمت چاپ، خشک کن و رول جمع کن تشکیل شده است. طراح باید برای اطمینان از کیفیت طرح محصول نهایی چاپ شده و برآورد انتظارات مشتری با هر دو ارائه دهنده طرح (برای پیشبرد فرایند طراحی و اطمینان از طراحی محصول نهایی) و متصدی چاپ (برای تعیین و ارایه قابلیت های خاص در فرایند چاپ و نکات کلیدی برای بهبود و افزایش کیفی قبل از آن) یک تیم هماهنگ تشکیل دهد. طراحی و چاپ لیبل های تبلیغاتی ، طراحی لیبل پشت چسبدار جهت بسته بندی و تبلیغات از دیگر خدمات شرکت تکتا به شمار می رود،این شرکت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه چاپ می باشد، این مجموعه ارائه دهنده خدمات چاپ لیبل ، طراحی و بسته بندی، چاپ برچسب محصولات، طراحی و برند سازی به مشتریان گرامی می باشد. شرکت آرتیمان که آن را با نام مقوا مروارید نیز میشناسند به حسب اینکه سالها آن را برای صادرات استفاده میکردیم، ورقهای آن از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار میباشد.

خرید چاپ فلکسو

ایرانیان پک در قالب هلدینگ فعالیت میکند و برندهای مختلفی دارد و بعنوان مرجع بسته بندی در ایران و یکی از بهترین تولیدکنندههای جعبه پیتزا، در سال 1385 برای بینیاز شدن از ورقهای موجود در بازار و ارائه بستهبندیهای با کیفیت و مطمئن، تصمیم گرفت کارگاههای تولید ورق را راهاندازی کند؛ در پی این تصمیم، شرکت مقوای مروارید صفا دشت و مقوای آرتیمان افتتاح شدند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر مقوا مروارید میتوانید به سایت رسمی مقوا مروارید مراجعه کنید. شما نیز می توانید برای آشنایی بیشتر در انتخاب بین چاپ رول و چاپ شیت برای لیبل به صفحه مربوط مراجعه نمایید. در این بخش تنظیم میزان گرما بر اساس جنس پوشش اهمیت بالایی دارد زیرا گرمای نامناسب و زیاد می­تواند موجب تا­ خوردن در هنگام رول شدن شود. مقوای ایفلوت ساختار کرکرهای دارد و همین شکل مهندسی، باعث میشود نسبت به مقواهای مشابه، مقاومت بیشتری داشته باشد. اما مقوای ایفلوت چه ویژگیهایی دارد؟

خواندن
آموزش تغییر پسورد سی پنل آموزش عوض کردن رمز عبور CPanel

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *