ملت های ما تصمیم گرفته اند در مقابل افراط و تفریط مقاومت کنند

[ad_1]

وی گفت: کشورهایی مانند ونزوئلا و ایران که مهمتر از ذخایر نفت و گاز هستند، مردمی دارند که تصمیم گرفته اند در برابر زیاده خواهی مقاومت کنند و این بزرگترین مزیت کشورهای ما است. روابط بین کشورهایی مانند ایران و ونزوئلا استراتژیک است. این امر باید قاطعانه پیگیری شود و توافقات دو کشور هر چه زودتر اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در دیدار با فلیکس پلاسنسیو گونزالس وزیر امور خارجه ونزوئلا اظهار داشت: یکی از مصادیق آن ونزوئلا است که با وجود تحریم های شدید، با مقاومت و مقاومت بر فشارها فائق آمد. برنامه ریزی می کنیم و امروز می بینیم که وضعیت این کشور رو به بهبود است.

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری ها و تعاملات با ونزوئلا در زمینه های مختلف برنامه ریزی کرده است، افزود: آمادگی داریم در تغییر وضعیت اقتصادی به نفع مردم در کنار مردم ونزوئلا باشیم. کشورهای منطقه آمریکای لاتین نمونه ای عالی از یقین پیروزی مقاومت ملت ها در برابر سلطه قدرت های جهانی هستند.

خواندن
ترفند Ulitmate آجر کف باغ

آیت الله رئیسی تاکید کرد: کشورهایی مانند ونزوئلا و ایران که مهمتر از ذخایر نفت و گاز هستند، مردمی دارند که تصمیم گرفته اند در برابر زیاده خواهی مقاومت کنند و این بزرگترین ثروت کشورهای ماست. روابط دو کشور یک رابطه راهبردی است که باید به دقت رصد شود و توافقات دو کشور هر چه سریعتر اجرایی شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: روابط با کشورهای آمریکای لاتین در دولت سیزدهم متفاوت و بسیار بهتر از قبل است تا به افق های جدید همکاری برسیم.

دکتر. رئیسی ادامه بهبود وضعیت اقتصادی ونزوئلا را مرهون تلاش ها و مقاومت مردم ونزوئلا دانست و گفت: آمریکا فکر می کرد آمریکای لاتین حیاط خلوت زیاده خواهی هایش خواهد بود اما امروز برخلاف انتظار، این منطقه به یکی از کشورهای منطقه تبدیل شده است. بزرگترین موانع برای هژمونی ایالات متحده است.”

فلیکس پلاسنسیا گونزالس، وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز گفت که کشورش به شدت به مبارزه با امپریالیسم آمریکا متعهد است و ایالات متحده مانع از ایفای نقش رهبری ونزوئلا در آزادی و آرمان های مردم منطقه آمریکای لاتین شده است.

خواندن
مهلتی که دادستان تکلیف خودروهای انبار شده در شیراز را تعیین می کند

وزیر امور خارجه ونزوئلا بر علاقه کشورش به تقویت بیشتر روابط با ایران تاکید کرد.

در این مراسم وزیر نفت کشورمان و وزیر امور خارجه با حضور آیت الله رئیسی تفاهم نامه انتقال فناوری و همکاری مشترک نفت و گاز ایران و ونزوئلا را امضا کردند. ونزوئلا

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *