کاظمی جاودانه: ایران هرگز از مذاکره فرار نمی کند

[ad_1]

کاظمی جاودانه: ایران هرگز از مذاکره فرار نمی کند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند در سخنرانی خود به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که روز شنبه در قلب لاهه هلند برگزار شد، تاکید کرد: ایران هرگز از مذاکره در امان نیست. اما به دشمنان اجازه ندهید در مورد چیزی که با زور نتوانستند به دست آورند، مذاکره کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم تنی چند از روحانیون حضور داشتند که علاقه مندان به جمهوری اسلامی و علاقه مندان به امام راحل و مقام معظم رهبری از ملیت های مختلف ایرانی، ترک، هلندی، افغانستانی، عراقی و… حضور داشتند. و اندیشمندان زنده در هلند از پیام ها و تأثیرات انقلاب اسلامی ایران در بیداری ملت ها، رموز ماندگاری و پایداری انقلاب و مسئولیت پیروان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در حفظ دستاوردهای این انقلاب سخن گفتند. هدیه الهی و کرامت امیرالمؤمنین علیه السلام.

علیرضا کاظمی آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند نیز در این برنامه با بیان اینکه مقیاس انقلاب اسلامی ایران همه ملت‌های جهان را در بر می‌گیرد، افزود: این مجلس نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی محدود به این نیست. مردم ایران و عاشقان و پیروان. . در همه جای دنیا با او همدردی می کنند.
کاظمی آبادی با تاکید بر اینکه در 43 سال گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی دریغ نکرده اند، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج شکوه و اقتدار به برکت حامیان عزم ملت ایران از انقلاب اسلامی در سراسر جهان.
وی با یادآوری مجاهدت های رهبر کبیر اسلام، شهید قاسم سلیمانی، تاکید کرد: اگرچه این شهید بزرگوار به دست بزرگترین تروریست جهان ترور شد، اما اگر او نبود، داعش نه تنها در منطقه، بلکه در خیابان ها نیز پرسه می زد. بسیاری از شهرهای اروپایی.”
سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین هشدار داد: ایران هرگز از مذاکره فرار نمی کند. اما اجازه ندهید دشمنان در مورد چیزی که با زور نتوانستند به دست آورند، مذاکره کنند.
در این مراسم تصاویری از انقلاب اسلامی و برنامه های متنوعی که توسط بسیاری از جوانان و جوانان اجرا شد و ولادت با سعادت امام جواد و امیرالمؤمنین برگزار شد.
در این مراسم که با تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، دکتر اسماعیل اوجی روحانی و رئیس مرکز اسلامی ثقلین گفت: امام خمینی (ره) متعلق به جهان اسلام است و انقلاب اسلامی ایران بشریت را بیدار کرده است و با ظلم و ظلم در سراسر جهان مبارزه می کند.
در ادامه تصاویری از انقلاب اسلامی و برنامه های متنوعی که توسط جوانان و جوانان به مناسبت ولادت با سعادت امام جواد و امیرالمؤمنین اجرا شد به نمایش درآمد.
انتهای پیام/

خواندن
مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری های آبادان و اروند کنار موافقت کرد

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *