سایت گلس در سیستم تبرید در مسیر مایع

خرید سایت گلاس کستل

سایت گلس در سیستم تبرید در مسیر مایع پر فشار دقیقا قبل از اکسپشن ولو و بعد از وسایل جانبی دیگری که بین کندانسور و شیر انبساط وجود دارد نصب می گردد. گرفتگی فیلتر درایر یا باریک بودن قطر لوله خط مایع یا خرابی شیر برقی که باعث افت فشار مایع میشود. در صورت مشاهده دایره زرد رنگ در سایت گلاس کستل رطوبت داخل سیستم بالاتر از حد استاندارد می باشد و نیاز به تعویض فیلتر درایر یا اقدامات بیشتر است. شیشه دید دایره ای – صفحه شیشه ای دایره ای شکل که از طریق آن یک اپراتور می تواند داخل یک کشتی را مشاهده کند. Th᠎is article has ​been wri​tten with GSA C on​tent G᠎en᠎erator Dem​oversion !

از ساید گلاس های حال حاضر می توان به ساید گلاس های دید دو طرفه بخار ، ساید گلاس های پنجره ای جهت مخازن ، ساید گلاس های لوله ای ، ساید گلاس آبنما و ده ها مرد دیگر اشاره داشت . عینک دید ساده می تواند یک لوله پلاستیکی یا شیشه ای باشد که از یک انتها به قسمت زیرین مخزن و از طرف دیگر به قسمت بالایی مخزن متصل شود. سایت گلاس کستل در یک سیکل تبرید در خط مایع قبل ازشیر انبساط و بعد از هر وسیله جانبی دیگر خط مایع، نصب می شود. سایت گلاسها دارای دستهبندی و انواع مختلفی هستند که هر کارخانه با توجه به تجهیزات و خط تولید خود میتواند یک یا چند نوع از آن را تولید کند.

خواندن
فرصت ویژه برای خریداران آهن

جریان بینایی – شیشه دید بصورت خطی که اجازه می دهد جریان سیال در یک خط لوله مشاهده شود. شیشه دید یک لوله شفاف است که برای مشاهده سطح مایع موجود در یک مخزن یا دیگ بخار استفاده می شود. این وسیله یک وسیله مفید و ضروری در هر چرخه تبرید ست که به وسیله آن میتوان از وجود رطوبت، خرابی ها و گرفتگی ها در سیستم برودتی، خبردار شد. چنانچه این مایع در مسیر حرکت گاز وجود داشته باشد برای جلوگیری از ایجاد مشکل در سیکل تبرید، بوسیله اپراتور از مسیر حذف می شود. به راحتی از وجود ایراد در سیستم باخبر می­شود.

 Post h as ᠎been cre​ated  wi᠎th t he  help ᠎of G᠎SA C on tent Gen᠎erator DE​MO.

رنگ زرد (wet) نشان از وجود رطوبت و رنگ سبز (dry) نشان از عدم وجود رطوبت می باشد. در صورت وجود کف و حباب در مبرد و مشاهده آن از طریق این ابزار ، نشان از وجود مشکل و یا اختلال در کاردکرد صحیح یکی از قسمت ها در سیستم برودتی ست. اگر سیستمی صحیح کار کند، مایع مبرد به صورت ستون جامدی از مایع دیده می شود. برخی از کارخانجات نشانگرهای مکانیکی بر روی محصولات خود قرار میدهند که میتواند یکی از مدلهای Finger، Ball، Propeller، Flapper یا Integral Spout باشد. یکی از مهم ترین محصولاتی تولیدی این برند، سایت گلاس های مهره ای و جوشی است که برای تشخیص رطوبت و مقدار مبرد در سیستم های برودتی به کار می رود.

خواندن
قیمت دستگاه برش فلزات (6)

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *