“راهنما” باید بر اساس پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن الگوبرداری شود

[ad_1]

رئیس کمیسیون و شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، نظر خبرگان در خصوص تاج و احترام و رعایت پروتکل های بهداشتی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج ششم تاج و تخت و تاکید مقام معظم رهبری بر واکسیناسیون، اظهار کرد: بر کرونا اصرار داشتند اما خود ایشان به تمام دستورات عمل کردند و پروتکل های بهداشتی را یکی پس از دیگری رعایت کردند. . یکی در تمام جلسات و برنامه هایش.

وی در ادامه بیان کرد: ولی فقیه هم در رفتار و هم در عمل باید اطاعت شوددر بحث واکسیناسیون از همان ابتدا این موضوع را برجسته کرد و هر سه نوبت واکسن را دریافت کرد. چون ولی فقیه الگوی ماست، هم در رفتار و هم در عمل باید از او پیروی کنیم. به گفته مدیریت، نظر کارشناسان این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت فردی رعایت شود.

خواندن
ایمنی آسانسور و حفظ آن

مردم باید در اسرع وقت واکسینه شوند

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مردم هر چه زودتر واکسن را دریافت کنند. بله، بیایید عبور کنیم. عادی سازی بیماری منطقی نیست و همه باید با رعایت دقیق پروتکل ها و تزریق واکسن به شکستن زنجیره انتقال بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *