باید تدابیری اتخاذ شود تا از سفته بازی در اموال دانشگاه جلوگیری شود

[ad_1]

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نظارت میدانی خود بر شهر پردیس از اقدامات بعدی برای تجهیز کامل بیمارستان الغدیر، راه اندازی بازارچه ها و مراکز خرید و جلوگیری از میانجی گری مسکن در این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در توضیح پایش میدانی خود از پردیس گفت: پس از پایش میدانی روز گذشته حوزه انتخابیه در سفر به پردیس، در دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، مدیرعامل شرکت عمران پردیس. وزارت راه و شهرسازی در دفتر کتب نماز جمعه به بررسی و پایش مشکلات و مسائل اصلی شهر از جمله کمبود جمعیت، مسائل فرهنگی، امنیتی و اجتماعی و تخصیص مسکن نیمه کاره پرداخت.

وی ادامه داد: در این جلسه پس از استماع گزارشات مسئولین شهرستان و بازدید میدانی از مناطق مختلف پردیس از جمله بیمارستان الغدیر، امام خمینی(ره)، فازهای 5 و 8 و کارگاه جامعه مدنی و گفتگو با مردم، تصمیماتی اتخاذ شد. برای عیب یابی ساخته شده است.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: بر این اساس مقرر شده است که 12 هزار واحد باقیمانده پردیس توسط جامعه مدنی، 9 هزار واحد تا پایان شهریور ماه سال آینده و 3 هزار واحد به مردم تحویل داده شود. تا پایان سال 1401.» واحدهای نیمه کاره در شهر پردیس، میراث کم کاری سال های گذشته و بی توجهی وزیر سابق به مسکن مهر.

خواندن
همه چیز در مورد تراشکاری (3)

خضریان افزود: ساخت واحدهای مسکونی بدون تامین امکانات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی لازم برای شهر جدید مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. در همین رابطه مقرر شد تا پایان سال 1401 با توجه به نیاز به تامین مسجد و مدرسه در محوطه دانشگاه، پروژه 14 مسجد و 14 مدرسه تکمیل و به بهره برداری برسد. ایجاد بازارچه های لازم و احداث مراکز خرید برای نیازهای مردم نیز در دستور کار قرار دارد و تا زمان تحقق، شرکت ساختمانی متعهد به تامین اقلام با تامین سرپناه در محله های مختلف محل ساخت و ساز شده است. مسکن تکمیل شده و مردم زندگی می کنند. مردم باید بتوانند خریدهای روزانه انجام دهند.

خضریان افزود: با توجه به اینکه بیمارستان الغدیر از تابستان فعالیت بالینی و درمان سرپایی خود را آغاز کرده اما بخش بیمارستان آن هنوز فعال نشده است. مقرر شد مجمع نمایندگان استان تهران برای تجهیز کامل بیمارستان و تامین کادر درمانی نظارت و مکاتبات لازم را با وزارت بهداشت داشته باشند، اما تصمیماتی برای ایجاد بخش دیالیز و تصویربرداری در آن بیمارستان گرفته شد.

خواندن
زندگی مخفی ورق تسمه

وی ادامه داد: بر اساس گزارش های رسیده از استان پردیس و جامعه مدنی حدود 3000 واحد خالی در پردیس ساخته شده است که متأسفانه به بازاری برای سفته بازی و افزایش نرخ اجاره بها و فروش تبدیل شده است در حالی که پیش بینی می شود این واحدها در اختیار افراد قرار گیرد. قرار گیرد، اما کارکرد اصلی خود را از دست داد، در این راستا مقرر شد استانداری و شرکت ساختمانی پردیس، فهرستی از این منازل و همچنین قانون تهیه کنند. مقرر شد شورای تامین اتخاذ کند. تصمیمات قانونی برای رسیدگی به گمانه زنی ها در این زمینه تا این روند ادامه پیدا نکند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در بازدید میدانی از امام خمینی (ره) در شرق شهر پردیس متوجه شدیم که در زمینه اسناد ملکی بین اهالی شهر و شرکت عمران پردیس اختلافاتی وجود دارد. که تصمیم گرفت طی دو هفته آینده با نمایندگانی از شهروندان و شرکت ساختمانی برای دستیابی به راهکارهای قانونی مشترک بین طرفین این مشکل دیدار کند، در حالی که فاز 11 پردیس با وجود 35 هزار نفر جمعیت فاقد ظرفیت اولیه است و مقرر شد که شرکت ساختمانی پردیس برای تامین ظرفیت اولیه مردم باید هر چه سریعتر برنامه عملیاتی خود را به استاندار و مجمع ارائه دهد تا این شرکت دست خود را برای خدمت رسانی به مردم با بودجه باز کند و مجوزهای لازم را دریافت کند. .

خواندن
لیبل متالایز برای بسته بندی Copy

وی افزود: در خصوص موضوع مصلی جمعه پردیس با توجه به اینکه نقشه شهر پردیس در جای مناسبی قرار نداشت، مقرر شد برنامه ریزی های لازم بین جامعه مدنی پردیس و دفتر امام جمعه برای تامین فضا انجام شود. و مصلی نماز جمعه بسازند.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران درباره کمبود این پالایشگاه گفت: بر اساس گزارش های مسئولان شهری در مورد پالایشگاه پردیس و با توجه به رشد روزافزون جمعیت پردیس. مقرر شد در اسرع وقت عملیات احداث تصفیه خانه به اتمام برسد و مقرر شد مجمع نمایندگان استان تهران با وزارت نیرو و سازمان آب و فاضلاب استان تهران برای رفع مشکل ساخت و تجهیز این تصفیه خانه موضوع را ادامه دهند. گیاه.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *