وجود نیروهای غیرفنی و زائد در صنعت خودرو/واردات، خودروسازان را مجبور به ارتقای کیفیت می‌کند.

[ad_1]

ایسنا/ مرکز عضوکمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارتقای بهره وری مهمترین راهکار کمیسیون صنعت برای تولید خودروهای باکیفیت است، گفت: هیچ کدام.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای کیفیت صنعت خودرو در کشور از ورود جدی کمیسیون صنعت و معدن به صنعت خودرو خبر داد و گفت: : به وزیر صمت تذکر داد و حتی موضوع تحقیق و تفحص از خودروسازان را نیز در دستور کار قرار داد.

وی ارتقای کیفیت خودروها را یکی از مهمترین محورهای تحقیق و پژوهش در صنعت خودرو عنوان کرد و افزود: تحقیقات و تحقیقات در صنعت خودرو با تصویب مجلس از حدود 9 ماه پیش آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد. خلاصه و گزارش تکمیلی و به زودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

نماینده مردم محل و دلیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای مکرر و جلسات متعدد مجلس در صنعت خودرو، افزود: مجلس در خصوص کیفیت و قیمت خودرو پیشنهادات متعددی ارائه کرد. در کشور اما واقعیت این است که خودروسازان بی بدیل تلقی می شوند و مسیری که انتخاب کرده اند راهی برای بهبود وضعیت فعلی نبوده است که این امر منجر به استفساریه مجلس و شکایت از رهبر معظم انقلاب شده است.

خواندن
سفارش لیبل گلاسه نمهاد

وی در خصوص ارائه مجدد طرح ساماندهی صنعت خودرو از سوی شورای بازپرس به مجلس به دلیل اعتراض هیات عالی نظارت مبنی بر حسن اجرای سیاست های کلی شورای عملکرد، گفت: واردات خودرو. منجر به انتقال فناوری خواهد شد. و خودروسازان و کیفیت خودروهای تولیدی نیاز به ارتقاء دارد و مجلس بر اجرای این طرح اصرار دارد.

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص قیمت خودرو نیز گفت: خودروسازان اصرار دارند که قیمت خودرو را بیش از آنچه در بازار عرضه می شود افزایش دهند و مجلس نیز با تصمیم خودروسازان مخالفت کرد و نگذاشت قیمت خودرو افزایش یابد هرچند که قیمت فعلی مورد انتقاد قرار گرفته است.” .

وی با اشاره به اینکه خودروسازان ادعا می کنند سودآور نیستند، گفت: بهره وری پایین نباید به از دست دادن تولید خودرو مرتبط باشد، بلکه باید با افزایش بهره وری و در نظر گرفتن راهکارهای ارائه شده از سوی کمیسیون صنعت برای اطمینان از کیفیت و کیفیت، آن را افزایش داد. ماشین های مقرون به صرفه.” به افراد پیشنهاد می شود.

خواندن
ازدواج و خط تولید ورق سیاه فولادی دارای اضافی گسترده از شما فکر می‌کنید

حجت الاسلام سلیمی ارتقای بهره وری را مهمترین راهبرد کمیسیون صنعتی تولید خودروهای باکیفیت دانست و افزود: بسیاری از نیروهای مورد استفاده در صنعت خودروسازی فنی نیستند و نیروهای غیرفنی نمی توانند برای ارتقای راندمان تولید خودرو تلاش کنند. “

وی افزود: یکی از مشکلات جدی پیش روی صنعت خودرو ایران این است که توجه لازم به توسعه و تحقیق در صنعت خودرو صورت نگرفته است و فعالیت‌های تحقیقاتی در این حوزه ضعیف است و منجر به مشکلات فعلی کیفیت و قیمت می‌شود. “این یک ماشین بود.

این نماینده مردم در خانه ملت خواستار کاهش نیروهای مازاد در صنعت خودروسازی کشور برای ارتقای بهره وری شد و بر استفاده از نیروی متخصص و فنی در این صنعت تاکید کرد و افزود: بیش از 25 هزار نیروی مازاد در کشور فعال هستند. صنعت خودرو. در دولت قبل و با دستور برخی از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس در دولت قبل، این میزان نیروی اضافی به ازای هر سازمان جذب و در صنعت به کار گرفته شد.

خواندن
ویدیو / ارز مورد نظر می رود، تب می آید

وی در خصوص لوازم خانگی نیز گفت: زمانی که واردات لوازم خانگی ممنوع شد، شاهد افزایش قیمت لوازم خانگی بودیم، مجلس شورای ملی جلسه فوق العاده ای تشکیل داد و قیمت ها کنترل شد، اما متاسفانه تولیدکنندگان خودسرانه قیمت محصولات را افزایش دادند. کمی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *