یارانه نقدی در سال آینده افزایش نمی یابد

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 گفت: یارانه نقدی در سال آینده تغییر نخواهد کرد. دوباره به آنها یارانه بدهید.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع درباره میزان پرداخت یارانه نقدی در سال آینده گفت: دولت اعلام کرده با حذف ارز اولویت دار میزان یارانه نقدی افزایش می یابد. کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرده و در نتیجه یارانه نقدی سال آینده دیگر افزایش نخواهد یافت. البته حل و فصل نهایی این موضوع منوط به تایید عمومی است.

وی افزود: کمیسیون تلفیق همچنین مصوب کرده است که دولت 9 میلیارد دلار ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی و 3 میلیارد دلار معادل 75 هزار میلیارد تومان برای خرید گندم اختصاص دهد. خرید گندم از محل یارانه پیش بینی شده در تبصره 14 که از کیلویی 7 هزار تومان به 9 هزار و 500 تومان افزایش یافت. در این شرایط میزان یارانه ها در سال آینده تغییری نمی کند و مانند سال های گذشته خواهد بود، زیرا بودجه ای برای افزایش یارانه نقدی وجود ندارد و تمام اعتبارات برای واردات کالاهای اساسی و خرید گندم از ارز اولویت دار در نظر گرفته شده است. تخصیص

خواندن
مشخصات و خرید انواع کنتاکتور هیوندای الکتریک (2)

زارع در خصوص نامه اخیر رئیس جمهور مبنی بر اصلاح لایحه بودجه گفت: رئیس جمهور برای تقویت بازار سرمایه، سطح خوراک پتروشیمی ها از گازهای پتروشیمی را در بودجه پایین آورده است که این یک نامه کلی برای تقویت بازار سرمایه است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه درباره آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق گفت: این حکم برای سال آینده قابل اجرا است که در صورت تصویب مجلس و شورای بازرسی اجرا می شود.

زارع افزود: بانک مرکزی موظف شد 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برق دار شدن چاه های کشاورزی از طریق شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت اختصاص دهد.

ادامه دارد

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *