حسینی: ایران جزیره پایداری است/ امروز بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست

[ad_1]

نایب رئیس مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در منطقه ای متلاطم است.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی امروز در یادمان 28 شهید روستای نیستان اردستان با بیان اینکه خط شهادت خط ائمه اطهار است و زیارت قبور ائمه الهام، تعلیم و فداکاری، مظلومیت و فداکاری است. دفاع از مظلوم افزود: به این دلیل است که وجود آنها باعث افزایش پیروان مکتب اهل بیت و عدالت خواهان و حق خواهی می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در منطقه ای متلاطم است، تاکید کرد: با وجود همه تحریم ها و توطئه های دشمن، اگر امروز در آرامش هستیم به خاطر شهداست، چرا که شهدا. در مقابل دشمن ایستادند و عزت آفریدند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه امروز بسیج به مرزهای جغرافیایی ایران محدود نمی شود، گفت: حشدالشعبی، حزب الله، لشکر فاطمیون، حیدریون و انصارالله از یمن به واسطه روحیه انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

حسینی گفت: اگر در گذشته نیروهای مقاومت به موشک پاسخ می دادند، امروز موشک در دست نیروهای مقاومت است و رژیم اشغالگر قدس که می خواست از نیل تا فرات را فتح کند، امروز نمی تواند نوار باریک غزه را کنترل کند. “

خواندن
دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال پند مدل PX7500 (4)

وی با تاکید بر اینکه بدون این روحیه جهادی امروز دولت تکفیری و داعش نه تنها کل منطقه بلکه جهان اسلام و کل جهان را تهدید می کند، گفت: جنگ داعش را نابود کرد.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه عظمت امام را می شناسند و در ایام الله دهه فجر باید رمز پیروزی امام را بازخوانی کنیم، گفت: مرحله بازدارندگی را پشت سر گذاشته ایم و دشمن باید بتواند جلوگیری از مقاومت.»

حسینی افزود: در 10 سال گذشته اگر مدیران همراهی می کردند اکنون شرایط بهتری را شاهد بودیم. متأسفانه در سال های اخیر کسانی که عزم، اراده و توان لازم را نداشتند حکومت کردند و کشور در خدمت رسانی به مردم دچار وقفه شد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با مشکلات و بدهی های فراوان دولت را تحویل گرفته است، افزود: اما دولت با روحیه جهادی شبانه روز تلاش می کند مشکلات را حل کند. دولت مردمی برای ایجاد یک ایران قدرتمند در همه عرصه ها تلاش می کند و در این مدت کوتاه آثار خدمات و اقدامات دولت مشخص است و بیش از 42 درصد صادرات غیرنفتی افزایش یافته است.

خواندن
نکات مهم در طراحی وبسایت فروشگاهی شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد اصفهان

معاون پارلمانی رئیس جمهور بابیان اینکه دنیا محدود به چند کشور اروپایی و آمریکا نیست و باید با کشورهای دیگر تعامل داشته باشد، تصریح کرد:

حسینی با تاکید بر اینکه الگوی مدیر سردار باید قاسم سلیمانی باشد که در ناملایمات و جنگ نابرابر موفق شد، گفت: به همه مدیران خود به عنوان خدمتگزار ملت نگاه کنید، در آنها فروتن باشید تا تحرک، پویایی و چابکی شکل بگیرد. حوزه های درونی.”

وی گفت: برخی در داخل که دنبال غرب هستند از پیشرفت کشور ناراحت هستند. عده ای در زمان قدرت کاری نکرده اند و مشکلات انباشته شده است، اما اکنون که دولت انقلابی و جهادی در حال خدمت و رفع موانع هستند، ناراحت هستند.

نایب رئیس مجلس شورای ملی با اشاره به اینکه اپوزیسیون داخلی هر روز قصد دارد مردم را ناامید کند، گفت: امیدواریم سرمایه اجتماعی نظام روز به روز افزایش یابد. درست است که نقاط ضعفی وجود دارد و برای رسیدن به اهداف عالی راه زیادی در پیش داریم، اما نباید فراموش کرد که قبل از انقلاب کشوری وابسته بودیم و همه نیازهای مردم وارداتی بود، اما اکنون به مرحله صادرات رسیده ایم. محصولات مختلف و کارکنان مهندسی.

خواندن
داور شوکر مقتدرانه کرواسی را سوم جهان کرد

حسینی گفت: روحیه موجود در حوزه توسعه دفاعی باید به حوزه هایی مانند صنعت و کشاورزی منتقل شود و ما نیز متولی این حوزه ها باشیم. پیشرفت بیشتری حاصل می شود: «امروز در جنگ نرم و همه هستیم، همه ظرفیت ها را دارد که به میدان بیاید و ما توانایی ایجاد دعواهای داخلی را نداریم و مسئولان به مسائل انحرافی نگاه نکنند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *