بند مالی عجیب در قرارداد ناچیز شمشیربازان!

[ad_1]

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: قراردادهای ما به اندازه پاداش هایی است که برای پاس گل در فوتبال می دهند و اگر قهرمان نشویم ۱۰ درصد هم از آن کم می شود.

محمد فتوحی در گفتگو با ایسنا درباره ی کیفیت لیگ برتر شمشیربازی از لحاظ نوع برگزاری و سطح قراردادها بیان کرد: انصافا فدراسیون سال گذشته و امسال لیگ را خوب برگزار کرد اما واقعا برایم سوال شده با این کیفیت بالا در برگزاری و پخش سه ساعته مسابقات، چرا اسپانسرهای خوب ورود نمی کنند؟ امسال دو تیم خوب هستند و بقیه تیم ها بیشتر هیات های ورزشی هستند و برای جذب اسپانسر مشکل داریم. همانطور که برای برگزاری لیگ از فدراسیون تعریف کردیم این انتقاد هم وارد است که نمی توانند باشگاه های خوب را جذب کنند. سطح قراردادهای ما به اندازه پاداش هایی است که در فوتبال برای پاس گل می دهند.  

او ادامه داد: مبلغ قرارداد من ۲۵ میلیون تومان است که مالیات و بیمه کم می شود و بندی هم در قرارداد داریم که اگر قهرمان نشویم ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد کم می شود. پیشرفت قراردادهای ما در لیگ لاکپشتی است و ورزشکاران با این شرایط فقط می آیند که در کوران مسابقه باشند وگرنه لیگ برایشان آورده مالی ندارد. اصلا مانده ام برای این مبلغ ها چرا باید قرارداد امضا شود. مدیر عامل باشگاه دستش را در جیب کند می تواند با ما تسویه حساب کند. الان بالاترین قرارداد در لیگ ما زیر ۵۰ میلیون تومان است!

خواندن
ما وظیفه داریم تا حد امکان به خواسته های مردم پاسخ دهیم

فتوحی در مورد دو مرحله اردوی پرفشاری که برای جام جهانی گرجستان پشت سر گذاشتند، بیان کرد:بعد از المپیک چند ماه استراحت کردیم و مقداری از آمادگی به دور بودیم و از این رو مجبور بودیم اردوهای پر فشاری داشته باشیم. اردوی اول با تیم ترکیه و اردوم با تیم کویت بود و به نظرم از لحاظ آمادگی توانستیم خودمان را ارتقا دهیم.

*ماجرای سرم زدن ملی پوشان

 او در مورد اینکه ملی پوشان بخاطر فشار تمرینات زیر سرم رفتند، گفت: وقتی اردوها پرفشار باشد این موارد طبیعی است حتی احتمال مصدومیت بالا می رود که خوشبختانه مصدومیت جدی نداشتیم اما افت بدنی داشتیم و همه روز جمعه سرم زدیم تا بتوانیم از شنبه تمرین کنیم و چاره ای نیست و باید پرفشار تمرین کنیم و همین که بدون مصدومیت گذشت، خیلی خوب است.

 *برایم مهم است در گرجستان نتیجه بگیرم

ملی پوش ایران در مورد اینکه نتیجه‌ای که در گرجستان می گیرد به بقای او در تیم ملی کمک می کند، تصریح کرد: هدف ما این است عضو تیم باشیم چون تیم ما قوی است و هیچ کسی حاشیه اهمیت ندارد. ما آنقدر تلاش کرده ایم که برایمان مهم است در مسابقات بین المللی نتیجه بگیریم و رنکینگ خود را ارتقاء دهیم. از طرفی آبروی ورزشی ما مهم است. انگیزه های زیادی برای نتیجه گیری داریم. من در المپیک نتوانستم در بخش انفرادی بازی کنم از این رو اگر در جام جهانی گرجستان بتوانم امتیاز خوبی بگیرم کمک می کند که در رنکینگ چند پله صعود کنم.

خواندن
آیا «تاکید» کافی نیست؟ - ایسنا

*۲۰ روز سخت را پشت سر گذاشتم

او در مورد اینکه بحث کم کردن وزن اردوها را برایش پرفشار تر کرده بود، تاکید کرد:استراحت چند ماهه مقداری روی وزنم تاثیر گذاشته بود. از این رو هم باید رژیم می گرفتم و هم تمرینات پرفشار بود . ۲۰ روزی که در اردو بودم جزو سخت ترین روزهای ورزشی ام بود چون در تمرینات پر فشار تغذیه مهم است اما من مجبور بودم رژیم داشته باشم. خدا را شکر به وزن قبلی ام بازگشته ام.

* قربانی خیلی خوب تیم را مدیریت می‌کند

فتوحی در پاسخ به این پرسش که تغییراتی که در بحث کادرفنی تیم ملی به وجود آمد در نوع تمرینات و جو تیم هم تاثیر گذار بود؟ بیان کرد: متد تمرینی مانند قبل است چون آقای قربانی چندین سال کمک آقای فخری بود و سبک تمرینی به هیچ عنوان تغییر نکرده است. تنها تفاوت این است که آقای فخری را کمتر می بینیم و شاید کارش سبک تر شود، بتواند بیشتر به ما سر بزند. جو اردوها هم خوب است. آقای قربانی در جو خوبی که تیم دارد، تاثیر گذار است. همان حسی که با آقای فخری داشتیم با آقای قربانی هم داریم و خیلی خوب می تواند تیم را مدیریت کند و همیشه حامی بازیکنان بوده است.

خواندن
همه چیز در مورد تراشکاری (3)

*رقابت حساسی در لیگ داشتیم

او در مورد رقابت ملی پوشان در لیگ برتر نیز گفت: همیشه بازیکنان تیم ملی در دو تیم تقسیم می شوند. امسال هم من و محمد رهبری در تیم دانشگاه آزاد  هستیم و علی پاکدامن و فرزاد باهر در مس سونگون حضور دارند. قابل پیش بینی نیست کدام تیم می برد و در دور رفت بازی حساسی داشتیم.  چون از همدیگر شناخت داریم مقداری شانس هم دخیل است که روز مسابقه، روز کدام  بازیکن باشد. بازی دور رفت را هم ۴۵ بر ۴۳ واگذار کردیم. با اینکه شکست خوردیم اما خودمان لذت بردیم و قبل از جام جهانی گرجستان رقابت خوبی بود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *