هشدار نماینده اصفهان نسبت به گسترش حاشیه نشینی‌ها

[ad_1]

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاشیه نشینی روند رو به رشدی داشته است گفت: حاشینه نشینی در اصفهان روند بسیار رو به رشدی داشته و از این لحاظ اصفهان رتبه دوم در کشور را دارد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با ایسنا گفت: متاسفانه حاشیه نشینی در سایه بی توجهی نهادها و دستگاه های متولی، در نقاط مختلف کشور روند رو به رشدی داشته است. بر اساس سند آمایش، سند توسعه شهرستان، گزارش مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، وبگاه معاونت قوانین و نظارت مجلس و تحقیقات میدانی، حاشینه نشینی در اصفهان روند بسیار رو به رشدی داشته و اصفهان رتبه دوم در کشور را دارد.

رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان گفت: بر اساس گزارشی مرکز پژوهشها، رتبه اول مشکل اصفهان، روند رو به رشد حاشیه نشینی است. صحبتهای مختلفی با مسئولین دولت قبل در این خصوص داشتیم، ولی متاسفانه اقدامی نشد. مطالبه جدی از دولت کنونی داریم که در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورد. در همین رابطه تذکری به وزرای راه، کشور  و کار داده ام.

خواندن
جزئیات در مورد نحوه تنظیم داده های آزمون برای کارکنان عدالت اداری منتشر شده است

مقتدایی مطرح کرد: باید هرچه سریعتر در این خصوص تدبیری شود و دستگاهها در کنار هم وظایف خود را انجام دهند. سازمان بهزیستی نیز باید فعالانه تر عمل کند. پیگیر این مشکل بزرگ هستیم و درصورتی که دولت اقدام لازم را به عمل نیاورد، قطعا از ظرفیت های نظارتی مجلس همچون سوال از وزیر بهره می گیریم.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (5)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *