تیم بانوان خراسان شمالی به لیگ دسته یک «چوب کشی» راه یافت

[ad_1]

ایسنا/خراسان شمالی سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان شمالی از مجوز حضور در لیگ دسته یک بانوان خبر داد.

علی‌اصغر محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حوزه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی یک حوزه غنی و کمتر شناخته شده در کل کشور است که باتلاش های فدراسیون این فرصت‌ها و نوع بازی‌های ورزشی که تماشایی و مفرح هستند ابتدا شناسایی شده و سپس ترویج داده شده‌اند.

محمودزاده با توجه به مسابقات انتخابی برگزار شده، بیان کرد: ابتدا بانوان و آقایان در شهرستان‌ها مسابقات انتخابی خود را برگزار و در پنج وزن نفرات برگزیده خود را به مسابقات انتخابی استان آوردند؛ سپس انتخابی استان برگزار شد و از بین آن‌ها نفرات برتر گزینش و به مسابقات لیگ چوب کشی کشور اعزام شدند.

محمودزاده ادامه داد: نخستین دوره مسابقات لیگ چوب کشی با حضور ۱۸ تیم در تاریخ ۱۰ و ۱۱ آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد. طی این رقابت‌ها، استان در پنج وزن نماینده داشت که با پیروزی بر فارس، تهران و همدان به جمع هشت تیم نهایی راه یافت.

خواندن
سوئد به زندان مسلمانان تبدیل شده است

وی افزود: در روز دوم رقابت‌ها توانستیم رتبه پنجم را از آن خود کنیم و مجوز حضور در لیگ دسته یک کشور را کسب کنیم.

سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان شمالی گفت: در بهمن ماه سال جاری مسابقات انتخابی انفرادی تیم ملی برگزار خواهد شد که نفرات برتر به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

وی در پایان خواستار حمایت واقفین شد و بیان کرد: به دنبال توجه حوزه وقف و واقفین در زمینه ابزار، میزبانی، فضا و غیره هستیم تا این رشته ورزشی مورد توجه تمامی ورزشکاران، مسئولین و مردم عزیز قرار گیرد.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *