فرصت ویژه برای خریداران آهن

[ad_1]

در سال‌های اخیر به علت کاهش ارزش پول ملی، بازار آهن دچار افزایش قیمت قابل توجهی شده و همین امر موجب شده تا بستر مناسبی برای سودجویان جهت سوءاستفاده از نیاز و دغدغه‌ی خریداران آهن‌آلات ایجاد شود.

​به گزارش ایسنا بنابر اعلام آهن جهان، خرید بدون واسطه‌ی آهن آلات از عوامل اصلی کاهش هزینه‌های ساخت و ساز می‌باشد که سایت آهن جهان با ارائه‌ی قیمت آهن آلات به صورت مستقیم و روزانه، گام موثری جهت ارائه راه حل برای این مشکل اساسی برداشته است و همین امر باعث شده تا سایت آهن جهان به یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی آهن‌آلات در ایران تبدیل شود.

سلمان کاهدی، مدیر آهن جهان افزود: این مجموعه تسهیل و شفافیت در خرید انواع آهن آلات ساختمانی را مبنای اصلی کار خود قرار داده و با بیش از 50 سال سابقه‌ی فروش آهن آلات و با به کارگیری نیروهای متخصص و تحصیل کرده از بهترین دانشگاه‌های ایران، سعی در بنیان‌گذاری شیوه نوینی از معاملات آهن آلات را دارد که در آن خریدار بتواند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بازارهای سنتی آهن آلات و اتلاف وقت بتواند در کوتاه‌ترین زمان  و به آسانی قیمت مستقیم آهن آلات را استعلام بگیرد و با اعتماد و اطمینان خاطر خرید نماید.

اولین و مهمترین وظیفه‌ی ما ایجاد تعهد و اطمینان خاطر در مشتریان در طول فرآیند خرید است، به این صورت که کلیه‌ی فرآیندها از زمان ورود مشتریان به سایت آهن جهان تا هنگام ثبت سفارش، صدور فاکتور و در نهایت تحویل بار به صورت واضح و شفاف در اختیارشان قرار داده می‌شود و تیم فروش در هر لحظه از زمان شروع تا اتمام معامله در کنار مشتریان هستند.

خواندن
وجود نیروهای غیرفنی و زائد در صنعت خودرو/واردات، خودروسازان را مجبور به ارتقای کیفیت می‌کند.

قیمت روز آهن آلات بازار به چه عواملی بستگی دارد؟

اولین فاکتوری که در بحث خرید و تامین آهن آلات ساختمانی ذهن هر خریداری را درگیر می‌نماید، مبحث هزینه و تامین مالی آن می‌باشد. آهن آلات مصرفی نقش به سزایی در قیمت تمام شده‌ی سازه ساختمانی دارد از این رو قیمت نفت، افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی از مهمترین عوامل نوسانات قیمت مقاطع فولادی و در نهایت افزایش قیمت آهن آلات مصرفی در سازه‌های ساختمانی شده است.

در مرحله بعد میزان دستمرد و حقوق کارگران و کارمندان، هزینه‌های انبارداری و هزینه‌های سوخت و حمل و نقل اقلام فولادی وارداتی را می‌توان از مهمترین عوامل موثر بر قیمت آهن آلات دانست.

فرصت ویژه برای خریداران آهن

ارزش پیشنهادی آهن جهان برای خریداران آهن آلات چیست؟

استعلام سریع قیمت روز و دریافت مشاوره‌ی رایگان از کارشناسان حوزه‌ی آهن آلات 

دسترسی به قیمت دست اول آهن آلات بازار در کوتاه‌ترین زمان، شفافیت پروسه‌ی خرید انواع آهن آلات ساختمانی و اطلاع از اخبار روز بازار آهن از جمله کارکردهای قابل توجیهی است که در سایت آهن جهان وجود دارد.

خواندن
چرا باتری خودرو در فصل تابستان زود خراب میشه (8)

با ورود به سایت آهن جهان و راه های ارتباطی ذکر شده می توانید  قیمت لحظه ای آهن آلات را استعلام بگیرید و یا در خصوص پروژه‌ی در دست خود از کارشناسان و متخصصان این مجموعه به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

تامین مستقیم انواع مقاطع فولادی در ابعاد مورد نظر مشتریان و امکان خرید به صورت عمده و یا خرد

تنوع بالای مقاطع فولادی در سایت آهن جهان از دیگر عواملی است که باعث همکاری مداوم مشتریان با این مجموعه شده است. با توجه به گفته‌های مدیریت آهن جهان، این مجموعه توانسته نزدیک به 100 گروه از مقاطع فولادی را تامین نماید که کلیه‌ی این اقلام در انبار شرق و غرب آهن جهان موجود و آماده‌ی ارسال می‌باشد.

تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی، پروفیل و انواع ورق از جمله پر کاربردترین محصولات فولادی است که قیمت آن‌ها در سایت آهن جهان منظم به روز رسانی شده و در تمامی سایزها و ابعاد موجود می‌باشد.

به طور مثال با ورود به صفحه ی قیمت پروفیل در سایت آهن جهان می‌توانید از قیمت روز پروفیل مطلع شوید و یا قیمت روز نبشی آهن در صفحه‌ی قیمت نبشی سایت آهن جهان به صورت منظم به روز رسانی می‌شود.

خواندن
سفیر یمن در تهران: آتش می تواند دروازه ای برای توقف کامل درگیری ها باشد

علاوه بر این آهن جهان با ارائه خدمات جوشکاری، برشکاری و سوراخ کاری امکان تحویل محصولات به مشتریان در ابعاد مورد نظرشان را فرآهم آورده است.

پوشش کلیه استان‌های ایران توسط آهن جهان

این مجموعه این امکان را برای کلیه خریداران آهن آلات در سراسر کشور فرآهم تا به آسانی از قیمت روز آهن آلات اطلاع  پیدا کنند و با مناسب‌ترین نرخ اقدام به خرید انواع مقاطع فولادی نمایند.

یکی از ویژگی‌های مثبت این مجموعه ارسال سریع و به موقع بار به سراسر کشور است. در صورتی که حمل بار به عهده آهن جهان باشد کلیه‌ی بارهای  مشتریان شامل ضمانت می‌شود و در صورت بروز هر گونه ایراد در هر مرحله از پروسه‌ی خرید کارشناس متخصص ارسال می‌شود و در صورت محرز شدن اشکال بار برگشت داده می‌شود.

فرصت ویژه برای خریداران آهن

سفارشات داخل شهری ثبت شده در آهن جهان در مدت ۲۴ ساعت به مشتریان تحویل داده می‌شود. مدت زمان تحویل سفارشات خارج شهری نیز با توجه به مسافت متغیر می‌باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال، درخواست استعلام قیمت و یا ثبت سفارش خرید می‌توانید به سایت آهن جهان مراجعه کنید و یا با شماره ی مستقیم 31 61 79 77 -021 تماس حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس روی ویندوز 10 با استفاده از هایپر وی زومیت

این به این دلیل است که در نصب یک سیستم عامل ممکن است فایلهای شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *